خرید تور تابستان ایران بوم گردی

رونالدو: رقابت با مسی باعث شد تا من بهترین شوم

کریستیانو‌ رونالدو می‌گوید: هیچ شکی ندارم که رقابت با مسی باعث شد تا من بهترین شوم و عکس این هم صدق می کند تا جایی که حضور من هم انگیزه‌ای برای مسی شود. اگر می‌خواهم که توپ طلا را به دست آورم و مسی را پشت سربگذارم باید جام به دست آورم و این بهترین انگیزه است.

به گزارش ایسنا و به نقل از elsport، کریستیانو رونالدو در ۹ سالی که در رقابت‌های لالیگا بازی کرد همواره با مسی رقابت تنگاتنگی برای کسب توپ طلا داشت و این جایزه بزرگ یکی پس از دیگری به این دو بازیکن رسید.

رونالدو اعتراف کرد که رقابت بین او و مسی در فوتبال اسپانیا به سود هر دو بازیکن بود و باعث شد تا آن‌ها بهترین در جهان شوند.

این فوق ستاره پرتغالی گفت: هیچ شکی ندارم که رقابت با مسی باعث شد تا من بهترین شوم و عکس این هم صدق می کند تا جایی که حضور من هم انگیزه‌ای برای مسی شود. اگر می‌خواهم که توپ طلا را به دست آورم و مسی را پشت سربگذارم باید جام به دست آورم و این بهترین انگیزه است.

او ادامه داد: من روزهای خوبی را در لالیگا پشت سرگذاشتم و رقابت با مسی باعث شد تا هر دو نفر سود بریم. واقعا از این که لالیگا را ترک کردم ناراحت شدم اما این فوتبال است.

ستاره یوونتوس درباره رابطه خود با مسی در بیرون از مستطیل سبز گفت: من هیچ وقت با مسی بیرون شام و یا نهار نخورده‌ایم اما مشکلی نمی‌بینم که در آینده این اتفاق بیفتد.

رونالدو تابستان سال قبل بعد از آن که بهترین روزهای تاریخ فوتبال خود را با پیراهن رئال رقم زد و توانست عنوان‌ها و افتخارات زیادی را به دست آورد تصمیم گرفت که کهکشانی‌ها را ترک کند و راهی یوونتوس شود.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا