خرید تور تابستان ایران بوم گردی

بررسی بیشتر بیماری‌های ریوی سیگار الکترونیکی

صدای آمریکا گزارش داد:‌ سیگارهای الکترونیکی مشکل‌ساز شده اند. موارد مختلفی از مشکلات مرتبط با سیگارهای الکترونیکی – از سوانح انفجار باتری‌های این سیگارها گرفته تا بیماری‌های مختلف مرتبط با آنها – در آمریکا گزارش داده شده است.

حالا مرکز کنترل و پیشگیری بیماری، که یک سازمان دولتی آمریکا است، در حال بررسی بروز ناگهانی بیمارهای شدید ریوی مرتبط به سیگارهای الکترونیکی در ۱۴ ایالت این کشور است.

به گزارش هافینگتون پست، مرکز کنترل و پیشگیری بیماری ۹۴ مورد جدید از بیماری های جدی ریوی مرتبط به سیگارهای الکترونیکی را در تنها کمتر از دو ماه – از اواخر ماه ژوئن تا ۱۵ ماه اوت – گزارش داده است. در این میان ایالت «ویسکانسین» با ۳۰ مورد بیشترین تعداد مبتلایان را داشته است. دیگر ایالت هایی که بیشترین موارد بیماری در آنها دیده شده است ایلینوی، کالیفرنیا، نیویورک، ایندیانا، و نیوجرسی هستند.

بنا بر بیانیه سازمان کنترل و پیشگیری از بیماری، تاکنون شمار زیادی از مبتلایان به بیماری ریوی مرتبط به سیگارهای الکترونیکی در ایالت ویسکانسین، در ابتدا نوجوانان و جوانان کم سن و سال بودند، ولی موارد بیماری اکنون در بزرگسالان نیز دیده می شود.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا