خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پخش زنده یوونتوس و فیورنتینا 12 شهریور 1401

پخش زنده یوونتوس و فیورنتینا 12 شهریور 1401 را با ما در انصاف ورزشی ببینید. دو تیم امروز در هفته پنجم سری آ در فلورانس به مصاف هم می‌روند.

فیورنتینای وینچنزو ایتالیانو که جدی جدی یک مربی آلمانی است امروز و از ساعت 17:30 در ورزشگاه آرتمیو فرانکی میزبان یوونتوس قدرتمند مکس آلگری است. برای تماشای پخش زنده بازی یوونتوس و فیورنتینا 12 شهریور 1401 با ما همراه باشید.

پخش زنده یوونتوس و فیورنتینا 12 شهریور 1401

فیورنتینا امروز در آرتیمو فرانکی میزبان یوونتوس قدرتمند و پرستاره است. فیورنتینا که هفته اول را با پیروزی 3 بر 2 برابر کرمونزه آغاز کرد، در ادامه برابر امپولی و ناپولی متوقف شد و نهایتا در هفته چهارم برابر اودینزه شکست خورد تا در پایان هفته چهارم 5 امتیازی باشد!

یوونتوس پرستاره مکس آلگری اما که لیگ را با پیروزی 3 بر 0 برابر ساسولو آغاز کرد، دو هفته بعدی را با دو تساوی پیاپی با سمپدوریا و رم ادامه داد و نهایتا در هفته چهارم اسپزیا را شکست داد. بااین اوصاف کسی تردیدی ندارد که آلگری حال مدعی قهرمانی است.

در 5 تقابل آخر دو تیم، یوونتوس 3 بار و فیورنتینا تنها 1 بار پیروز شده‌اند. 1 بازی هم به تساوی انجامیده است. برای تماشای پخش زنده بازی یوونتوس و فیورنتینا 12 شهریور 1401 در ساعت شروع مسابقه یعنی 17:30 به وقت ایران از یکی از لینک‌های زیر استفاده کنید:

پخش زنده فوتبال یوونتوس و فیورنتینا 12 شهریور 1401

پخش زنده فوتبال یوونتوس و فیورنتینا 12 شهریور 1401

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا