خرید تور تابستان ایران بوم گردی

«در حج امسال از برخوردهای خشن که قبلا صورت می‌گرفت خبری نبود»

خطیب نماز جمعه اراک گفت: در حج امسال از آن برخوردهای خشن و عبوس که قبلا با حجاج ایرانی صورت می گرفت خبری نبود. این مهم نشان می دهد که ایران جایگاه خود را در بین کشورهای اسلامی باز کرده و این حاصل اقتدار ایران اسلامی است و شاید موشک های یمنی، سقوط پهباد آمریکایی، توقیف نفتکش انگلیسی، حضور مردم و امثال آنها نیز در این تغییر رویکرد و تغییر رفتار بی تاثیر نبوده است.

به گزارش ایسنا آیت‌الله دری نجف آبادی وی با بیان اینکه ملت ایران روزبروز مقاوم تر شده و از آرمان های امام راحل، رهبری و شهدا دفاع خواهند کرد گفت: این مردم هیچگاه تن به ذلت نخواهند داد و در برابر آمریکا خاضع نخواهند شد.

دری نجف آبادی در ادامه با اشاره به فرا رسیدن هفته دولت ضمن گرامیداشت یاد شهیدان رجایی و باهنر و با اشاره به دیدار دولتمردان با مقام معظم رهبری افزود: ایشان تذکرات مهمی را در خصوص مسائل سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی مطرح کردند و امید است دولتمردان توجه و همت بیشتری در این حوزه ها اعمال کرده و در توسعه اقتصادی، اشتغال، بهبود بازار مسکن، کنترل و مدیریت بازار ارز اقدامات اثرگذاری انجام دهند.

وی با اشاره به بازداشت رییس سازمان خصوصی سازی و دستگیری برخی مسئولان در پرونده خودروسازی گفت: بارها تذکراتی را در این حوزه متذکر شده بودیم. باید مدیریت لازم اعمال می شد تا کار به اینجا نکشد.

دری نجف آبادی با تاکید بر اینکه امور باید به دست افراد کاردان، لایق، مدیر، مدبر و شایسته واگذار شود، اظهار کرد: افراد امین، عادل و خدمتگزار باید به کار گرفته شوند تا آنچه امروز در سازمان خصوصی سازی و خودروسازی شاهدیم تکرار نشود. نظام ولایی بر شاخص های شایسته سالاری، تقوامداری و امانتداری و عدالتخواهی استوار است و در این مسیر چپ و راست مطرح نیست.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا