خرید تور تابستان ایران بوم گردی

«دستاورد برجام تقریباً صفر بود»

حجت‌الاسلام‌ علی قابل امام‌جمعه موقت قزوین در خطبه‌های نماز جمعه این هفته گفت: دست آورد برجام تقریباً صفر بود و امروز باید این موضوع توسط کسانی که زمانی از آن دفاع می‌کردند اعلام شود.

وی افزود: البته همه گمان‌ها گناه نیست، زمانی که کسی در رفتار خود و رفت‌وآمدهایش با کسانی در ارتباط است که فسق و مفسده آن‌ها مشخص است در این صورت گمان‌های اجتماعی را به اهل آن باید اطلاع داد تا مورد بررسی قرار دهند.

امام‌جمعه موقت قزوین با اشاره به آغاز هفته دولت گفت: در این هفته باید از خدمات دولتمردان تقدیر کرد هرچند کم مهری‌ها و سختی‌هایی را مردم از سوی برخی از تصمیمات و عملکردهای اشتباه دولت متحمل شدند.

وی با اشاره به اینکه نقدهایی به عملکرد دولت وارد است، عنوان کرد: دست آورد برجام تقریباً صفر بود و امروز باید این موضوع توسط کسانی که زمانی از آن دفاع می‌کردند اعلام شود.

قابل خاطرنشان کرد: امروز همه بر غیرقابل‌اعتماد بودن مذاکره با آمریکا اذعان دارند حتی رئیس‌جمهور کشورمان هم اعلام کرد «مگر کسی دیوانه باشد با آمریکا مذاکره کند»؛ بنابراین باید ازاین‌گونه موضع‌گیری‌ها و خدمات ارائه شده دولتمردان تقدیر کرد.

این مسئول با اشاره به اشغال کشور ایران در سال 1320 توسط آمریکا و انگلیس تصریح کرد: امروز شاهد قدرت بالای ایران اسلامی هستیم که نشان دهنده تحقق وعده الهی مبنی بر تکیه‌بر قدرت داخلی و پشتیبانی الهی دارد.

وی اضافه کرد: باید از همه کسانی که در راستای دور شدن سلطه بیگانگان از ما تلاش وهمت کردند تشکر کرده و بگوییم به وجود شما افتخار می‌کنیم و در مقابل شما سر کرنش فرود می‌آوریم.

امام‌جمعه موقت قزوین با اشاره به دیدار چند روز گذشته مقام معظم رهبری با هیئت دولت گفت: اصلاح نظام بانکی، حفظ ارزش پول ملی و حمایت از تولیدکنندگان کشورمان ازجمله خواسته‌های جدی اقتصادی مقام معظم رهبری خطاب به دولتمردان است.

وی افزود: بی‌شک تولیدکنندگان سربازان خط مقدم تولید در کشور و جنگ اقتصادی هستند و باید از آن‌ها حمایت کرد تا شاهد پیشرفت کشورمان در حوزه اقتصاد و خوداتکایی باشیم.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

یک پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا