خرید تور تابستان ایران بوم گردی

امام جمعه همدان: پیاده‌راه بوعلی باید مظهر کتاب‌های او باشد نه بی حجابی

خطیب نماز جمعه همدان گفت: باید خیابان و پیاده‌راه بوعلی با منطق بوعلی همراه بوده و این مکان باید مظهر کتاب‌های بزرگ او باشد نه مظهر بی حجابی و بی عفتی.

به گزارش ایسنا حجت الاسلام سیدحسن فاضلیان امام جمعه موقت همدان امروز در خطبه‌های نماز جمعه شهر همدان، با اشاره به زادروز بوعلی سینا و پاسداشت مقام پزشک در یک شهریورماه، اظهار کرد: این شخصیت افتخاری برای استان همدان است و باید خیابان و پیاده‌راه بوعلی با منطق بوعلی همراه بوده و این مکان باید مظهر کتاب‌های بزرگ او باشد نه مظهر بی حجابی و بی عفتی؛ چنین وضعیتی در شان و شوکت همدان و بوعلی نیست.

وی خاطرنشان کرد: قبل از انقلاب پزشکان خارجی در ایران فعالیت می‌کردند که حتی زبان مردم ما را نمی‌دانستند اما امروز از گوشه کنار جهان برای حل مشکلات پزشکی‌ خود به ایران مراجعه می‌کنند.

امام جمعه موقت همدان اظهار کرد: دشمن می‌خواهد با نماز، تقوا، عفت و اعتقادات ما بازی کنند تا قبح گناه و معصیت ریخته شود به طوریکه اجرای این برنامه‌های مبتذل در جامعه حساب شده است.

وی عنوان کرد: امام علی(ع) در نامه خود به امام حسین(ع) و همه سفارش کردند که در همه جا تقوا و نظم را حفظ کنید.

فاضلیان با اشاره به دیدار دولتمردان با مقام معظم رهبری و اینکه در این دیدار مطرح شد که عده ای فکر می کنند ما به بن بست رسیده ایم که تفکر غلطی است، عنوان کرد: کسی که تقوا داشته باشد در بن بست و پریشانی گرفتار نمی‌شود و تقوا یک بزرگراه و شاهراه سعادت اخروی و ابدی است.

وی ضمن تبریک به مناسبت فرارسیدن هفته دولت اضافه کرد: بنا به فرموده مقام معظم رهبری، شاخص‌های حکومت علوی عبارتند از پاکدامنی، عدالت، پارسایی و با مردم بودن و با این شاخص‌ها می‌توانیم اقدامات دولت را بسنجیم.

امام جمعه موقت همدان با بیان اینکه روسای جمهوری، وزرا و دولتمردان از زندگی شهیدان رجایی و باهنر الگو بگیرند، گفت: شهید رجایی فردی ساده زیست و دارای منطق بود و همواره می گفت باید به کسانی خدمت کنیم که زبان تقدیر و اعتراض ندارند نه اینکه خدمت به فامیل و بستگان را اولویت قرار دهیم.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا