خرید تور تابستان ایران بوم گردی

«رئیسی همچون مختار همه تبهکاران را از سوراخ‌ها بیرون کند»

امام جمعه موقت اصفهان گفت: فرد عزیزی مثل آقای رئیسی نه عقب‌نشینی می‌کند و نه از کسی می‌ترسد، باید همچون مختار همه تبهکاران را از سوراخ‌ها بیرون کنند.

به گزارش ایسنا حجت الاسلام و المسلمین میردامادی امام جمعه موقت اصفهان در خطبه‌های نماز جمعه امروز، اظهار کرد: نعمات خدا متعلق به شما نیست، تنها امانت و امتحان است، پول، وزارت و حتی فقر امتحان است، نعمات الهی را به خاطر معصیت از خود دور نکنید.

امام جمعه موقت اصفهان گفت: هفته آینده جریانات جالب و افتخارآمیزی پیرامون ولایت وجود دارد، از جمله دوشنبه که روز مباهله است. در این روز عده‌ای مسیحی به مکه آمدند و اسلام را شناختند و قبول کردند تا به مشروط اینکه عیسی فرزند خداست، اسلام بیاورند.

وی افزود: حتی اگر تمام مشرکین در مقابل مسلمین بایستند، نباید مسلمانان از مواضع خود کوتاه بیایند، امروز می‌گویند تمام دنیا سند 2030 را پذیرفته، شما هم مجبورید بپذیرید، شما غلط می‌کنید، امتیاز آنها تو سرشان بخورد.

میردامادی ادامه داد: ارزش‌های اسلامی را نباید معامله کنیم. دنیا بر روی حجاب خیلی بحث ندارد، آیا قرآن هم آیاتش حذف شده است؟ مگر ما تابع دنیا هستیم؟ آن هم دنیایی که می‌دانیم جز دشمنی با ما ندارند.

خطیب نماز جمعه اصفهان گفت: امروز دو جنگ با ایران در میان است، یکی جنگ افتصادی و دیگری اینکه سعی می‌کنند ارزش‌های دینی و اسلامی را کمرنگ کنند، بد حجابی، رانت خواری و گناه‌های دیگر را متداول و عادی کنند.

وی تاکید کرد: مسئولان ما باید توجه داشته باشند که چه کسی آن‌ها را بر مسند آورده است و شهید داده‌ایم، اگر می‌خواستیم با دنیا همراه باشیم، از اول بودیم، نیازی نبود انقلاب کنیم.

میردامادی افزود: مقام معظم رهبری در یکی از سخنانشان، در جلسه‌ای که همه مسئولان بودند، گفتند نگاه به تولید کنندگان را ضروری می‌دانم، تولید کنندگان مانند رزمندگان سال‌های دفاع مقدس هستند و سرمایه‌داران نباید سرمایه خود را به کشورهای دیگر بفرستند، این خیانت است.

وی گفت: مقام معظم رهبری فرمودند، در مقابل تولید، هفت خوان رستم را باید طی کرد و متاسفانه در این مملکت، هفتاد خوان وجود دارد. مملکتی که امروز زیر فشار دشمنان خطرناک خود، اسرائیل، آمریکا، اروپا و کشورهای صهیونیستی است و کاری می‌کنند که تولیدکننده پول خود را از کشور خارج کند.

میردامادی درخصوص بیانات مقام معظم رهبری و مسئله تولید ملی، افزود: هنوز چیزی نشده ارزش افزوده آمده است، از مجریان کشور می‌خواهیم مهلت بدهند، تشویق کنند تا همه چیز درست شود.

امام جمعه موقت اصفهان گفت: فرهنگ اولویت دوم کشور است و با حمله همه جانبه و جبهه وسیع بیگانگان مواجه هستیم. باید توجه ویژه به این موضوع شود، حمله اول دشمن اقتصادی و حمله دوم فرهنگی است.

وی افزود: دشمن قصد دارد به امور فرهنگی نفوذ کند و ایمان را از درون از بین ببرد، بنابر این باید توجه داشت که مسئولان و قوه قضائیه با قدرت در مقابل مفسدین اقتصادی و فرهنگی ایستادگی کنند.

میردامادی ادامه داد: از جرم‌هایی که از افراد می‌شنویم، خجالت می‌کشیم، مردمی که مارا به همه چیز رسانده‌اند باید جوابشان این باشد؟ با جسارت می‌گویم جناب آقای رئیسی به رسیدگی‌ها ادامه دهید، ما از شما راضی هستیم.

خطیب نماز جمعه اصفهان گفت: فرد عزیزی مثل آقای رئیسی نه عقب‌نشینی می‌کند و نه از کسی می‌ترسد، باید همچون مختار همه تبهکاران را از سوراخ‌ها بیرون کنند.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

یک پیام

  1. امیدوارم اقای رییسی همه انهایی که حقوق واموال این مردم را بهرطریقی غارت کرده اند بقول شما درهرسوراخی پنهان شده باشندبه سزای اعمالشان برساند…انشاالله…..ولی سئوالی دارم ایشون که دودوره ده ساله مسئولیت مستقیم در قوه قضاییه را داشته اند ….خب چرا از قبل شروع نکرده بودند ؟؟؟؟؟که حالا اینقدر ریشه دوانده اند……

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا