خرید تور تابستان ایران بوم گردی

آگاهی مزایده ملک بر سردرب مدرسه‌ای که دولتی و فعال است!

عدم تمکین بنیاد شهید به توافق درباره‌ی مدرسه‌ی شهدای هسته‌ای

کانال آموزگاران در گزارشی با عنوان «مزایده مدرسه شهدای هسته ای و عدم تمکین بنیاد شهید به توافقنامه!» نوشت:

بعد از حکم دادگاه در مورد تخلیه ملک دبیرستان شهدای هسته ای و همچنین تعدادی از مدارس شهر تهران و اعتراض های صورت گرفته از طرف اولیای دانش آموزان و معلمان در تیرماه توافقی بین وزیر آموزش و پرورش و رئیس بنیاد شهید مبنی بر تعیین اجاره بها بر املاک آموزشی که سالها در اختیار آموزش و پرورش و دانش آموزان بوده صورت گرفت در ادامه این توافق که خبر آن بسیار رسانه ای شد و بنیاد شهید از این خبر به عنوان راهکاری برای برون رفت از این مسئله و همچنین تطهیر خود استفاده کرد.

این خبر و این توافق به صورت گسترده هم در سایت وزارت آموزش و پرورش و هم توسط خبرگزاری های مختلف پخش شد بعد از این توافق دبیرستان شهدای هسته ای کارشناسی شده و توافقنامه‌های بین مسئول حقوقی بنیاد شهید و معاون پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران امضا شد و برای دبیرستان شهدای هسته ای اجاره بها تعیین شد.

علیرغم همه این توافقات و موافقت نامه‌های امضا شده توسط وزیر آموزش و پرورش و رئیس بنیاد شهید روز پنجشنبه بنیاد شهید از تعطیلی مدرسه استفاده کرده و بنر مزایده این دبیرستان را نصب کرده است هم چنین آگهی مزایده آن را در روزنامه چاپ کرده است.

همانطور که در آگهی روزنامه مشخص است کاربری این مرکز آموزشی است زیرا بیشتر از ۴۰ سال است که این فضا آموزشی بوده و مدرسه است.

عملکرد آن بنیاد شهید خارج از توافقات صورت گرفته و خلف موافقت نامه‌ها و وعده‌های داده شده است به نظر می رسد بنیاد شهید برای ساکت کردن فضای رسانه‌ای اقدام به امضای این توافقنامه هاکرده اما در عمل قصد فروش ملک را دارد.

در این دبیرستان بیشتر از ۱۵۰ دانش آموز روزانه و همچنین نزدیک به ۴۰۰ دانش آموز بزرگسال در حال تحصیل هستند. این عمل بنیاد شهید در آستانه مهر ماه جز ضربه زدن به فعالیت‌های آموزشی دانش آموزان و خانواده ها و همچنین سوء استفاده از فضای حاکم بر وزارت آموزش و پرورش نیست.


این کانال تلگرامی در متنی دیگر با عنوان «آگاهی مزایده ملک بر سردرب مدرسه‌ای که دولتی و فعال است!» نوشت:

مدرسه شهدای هسته ای؛
بنیاد شهیدعلیرغم توافقات با آموزش و پرورش شهر تهران، با نصب بنری شش دانگ ملک را در مزایده عمومی گذاشته است!

آموزش و پرورش از متن توافقنامه نامه باخبر نیست یا بنیاد شهید خلف وعده عمل کرده است؟ گویا نتیجه آن همه جلسه با حضور وزیر، وکیل، استاندارد و رییس بنیاد شهید، مزایده شده است.

کمتر از یک ماه دیگر سال تحصیلی جدید آغاز خواهد شد در حالیکه هنوز مدارسی وجود دارد که با چنین توافقنامه هایی از ادامه فعالیت خود اطمینان ندارند…

هر چه از روزگار می‌گذرد بیشتر بر این موضوع صحه گذاشته می شود که در آشفته بازار انتخاب وزیر و دعواهای زرگری برسر آن، کسی دلش به حال معلم و دانش آموز و والدین نگران نمی سوزد.

تصویر توافقنامه

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

یک پیام

  1. مقداری از هزینه های ساخت مدارس و… در … کسر و به این مدرسه و دیگر مدارس ویران ایران کمک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا