خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پخش زنده لهستان و عربستان سعودی 5 آذر 1401

پخش زنده لهستان و عربستان سعودی 5 آذر 1401 را با ما در انصاف ورزشی ببینید. دو تیم امروز در دومین بازی خود در جام جهانی قطر به مصاف هم می‌روند.

تیم‌های ملی عربستان سعودی و لهستان امروز و از ساعت 16:30 به وقت ایران در دومین بازی خود در دور گروه جام جهانی، از ساعت 16:30 به وقت ایران در استادیوم اجوکیشن سیتی به مصاف هم می‌روند. برای تماشای پخش زنده بازی لهستان و عربستان سعودی 5 آذر 1401 در ساعت شروع مسابقه از لینک زیر استفاده کنید:

پخش زنده فوتبال لهستان و عربستان سعودی 5 آذر 1401

پخش زنده لهستان و عربستان سعودی 5 آذر 1401

لهستان با لوا که امیدهای زیادی از آن می‌رفت، به عنوان تیم رده 26ام رنکینگ فیفا در بازی اول خود در جام در جدال با مکزیک چندان درخشان ظاهر نشد و حتی لواندوفسکی ستاره و امید اصلی گلزنی لهستانی‌ها یک پنالتی را از دست داد تا 3 امتیاز حساس از کف لهستان برود!

از سوی دیگر اما عربستان سعودی، تیم رده 51ام فیفا، تیمی که تازه با هروه رنار احیا شده و در دور انتخابی جام در منطقه آسیا نیز درخشان ظاهر شده بود، در بازی نخست خود در جدال برابر آرژانتین پرستاره و قدرتمند که یکی از اصلی‌ترین بخت‌های قهرمانی بود، در شرایطی که با نتیجه 1 بر صفر نیمه اول را واگذار کرده بود، در نیمه دوم احیا شد و با دو گل زیبا از آرژانتین پیش افتاد و نهایتا پیروز شد تا اولین شگفتی جام رقم بخورد!

دو تیم پیش از این تقابل رسمی نداشته‌اند، اما جدال امروز در شرایطی که لوا و یارانش سخت به امتیاز نیاز دارند جدالی زیبا خواهد بود. بی‌تردید عربستانی‌ها هم با روحیه خوبی که از بازی اول دارند در این بازی بهترین نمایش خود را ارائه خواهند داد.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا