خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پخش زنده الاتحاد کلبا و شارجه 29 آذر 1401

پخش زنده الاتحاد کلبا و شارجه 29 آذر 1401 را با ما در انصاف ورزشی ببینید. دو تیم امروز در هفته یازدهم لیگ امارات به مصاف هم می‌روند.

تیم‌های الاتحاد کلبا و شارجه امروز و از ساعت 16:15 به وقت ایران در هفته یازدهم لیگ امارات در یک بازی حساس و تعیین کننده به مصاف هم می‌روند. برای تماشای پخش زنده بازی الاتحاد کلبا و شارجه 29 آذر 1401 در ساعت شروع مسابقه از لینک زیر استفاده کنید:

پخش زنده فوتبال الاتحاد کلبا و شارجه 29 آذر 1401

پخش زنده الاتحاد کلبا و شارجه 29 آذر 1401

شاگردان فرهاد مجیدی در طول فصل جاری لیگ امارات عملکردی به مراتب بهتر از سالیان گذشته داشته‌اند. به هر حال، داشتن سرمربی قهرمان بدون شکست ایران بدون تردید می‌تواند نقش موثری در عملکرد تیم اماراتی داشته باشد. فرهاد قول داده الاتحاد در پایان فصل بین چهار تیم برتر باشد که واقعا با وجود تیم‌های بزرگی چون الوحده، العین، شارجه، شباب‌الاهلی،‌ النصر و الوصل کار دشواری به نظر می‌رسد.

الاتحاد کلبای رده هشتمی و 17 امتیازی در 5 بازی آخر خود تنها 1 شکست داشته، 3 بار برده و 1 تساوی هم ثبت کرده است. عملکرد شارجه رده چهارمی و 20 امتیازی هم دقیقا مانند الاتحاد کار کرده و 3 برد، 1 تساوی و 1 شکست ثبت کرده است.

نکته مهم اینکه در 11 تقابل رسمی دو تیم در سالیان اخیر، شارجه 7 بار پیروز شده و الاتحاد تنها 1 بار. برای تماشای پخش بازی زنده الاتحاد کلبا و شارجه 29 آذر 1401 در ساعت شروع مسابقه از لینک ابتدای مطلب استفاده کنید.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا