خرید تور تابستان ایران بوم گردی

جام قهرمانان بازی‌های ویدیویی درحال برگزاری است

جام قهرمانان بازی‌های ویدیویی ایران از دوم تا هشتم شهریورماه در سالن حجاب برگزار می‌شود. این مسابقات پیشتر در برج آزادی با نام لیگ بازی‌های رایانه‌ای برگزار ‌شد. جواد نجفی مدیر اجرایی برگزاری برنامه درباره‌ی این مسابقات به خبرنگار انصاف نیوز گفت: بخش آنلاین این مسابقات انجام شده و بخش حضوری آن در حال انجام است. مسابقات در سطح کشوری است که برخی از نفرات برتر کشور همراه با دیگر شرکت‌کنندگان با هم رقابت می‌کنند.

شرکت‌کنندگان در رشته‌های FIFA ،PES، پسرخوانده، کوییز آو کینگز، کلش رویال، مغزینه، DOTA2، COUTER STRIKE GO به رقابت می‌پردازند.

وی افزود: بازی‌های ایرانی مثل مغزینه و پسرخوانده و… eSports (ورزش‌های الکترونیک) مثل FIFA، PES و… در حال برگزاری است. بازی DOTA2 یکی از معروف‌ترین مسابقات دنیا است که انتخابی تیم ملی ایران برای مسابقات جهانی کره است. سبک برگزاری مسابقات عوض شده است و قبلا با نام دیگری بود. دوره‌ی IGC 2019 اولین دوره است

او درباره‌ی جوایز این مسابقات گفت: برای رشته‌های مختلف متفاوت است اما می‌توانست بهتر باشد. پرداخت جوایز از رتبه‌ی اول تا سوم برای همه‌ی رشته‌هاست به جز رشته‌ی FIFA که از رتبه‌ی اول تا پنجم جوایزی تعلق می‌گیرد.

مدیر اجرایی مسابقات در آخر گفت: «با توجه به برنامه‌ریزی‌هایی که انجام دادیم این دوره از مسابقات برخلاف گذشته بدون تاخیر برگزار شد. از خانواده‌ها هم خواهش می‌کنم به eSports نه به عنوان یک بازی بلکه به عنوان ورزش الکترونیک که در المپیک و بازی‌های آسیایی شرکت می‌کند توجه داشته باشند و فرزندانشان بتوانند از آن استفاده کنند.»

برنامه‌های زنده این دوره از مسابقات با همکاری مجموعه آپارات گیم صورت می‌گیرد و علاقه‌مندان می‌توانند روزانه با مراجعه به صفحه رسمی بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای در آپارات از ساعت ۱۰ الی ۲۱ پوشش زنده‌ی روزانه و همچنین ویژه‌ برنامه‌‌ها را تماشا کنند.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا