خرید تور تابستان ایران بوم گردی

ادعای شهرزاد میرقلی‌خان و سرافراز درباره‌ی مازیار ابراهیمی

شهرزاد میرقلی خان بازرس ویژه‌ی محمد سرافراز در دوران ریاست سازمان صداوسیما در توییتر ادعایی را مطرح کرده است:

«دکتر سرافراز عزیز! این پرونده‌ی سازمان مازیار ابراهیمی، همون موضوع شرکت «بعثت» متعلق به پدر هادی رضوی که سریال شهرزاد ساخت و در جلسه‌ی مزایده‌ی هلدینگ یاس، تهدید به شکست مزایده‌ی سازمان کرد نیست؟! همون نورهای چینی که قرار بود به نام محصول ایرانی به پرس بفروشند و سهم بزرگی به «عربیون‌ها» بدند؟ “حلقه‌های خانوادگی” در رسوایی‌های آتی، جایگاه هر یک را مشخص خواهد کرد. اجمالا حتی لاریجانی هم در مقابل […] و هلدینگ یاس، دانه ریز حساب می‌شود، چه برسد به رضوی‌ها و ۱۰۰ پله پایین‌تر، عربیون‌ها»

محمد سرافراز هم در پاسخ او توییت کرد:

«بله این ماجراها به‌هم ارتباط دارد و خدا می‌داند که فساد و طمع مال دنیا تا کجا ادامه پیدا می‌کند و چه زندگی‌هایی را نابود می‌سازد! البته شبکه‌ی پرس در همان زمان با متخلفین برخورد کرد و نور HD از شرکت آلمانی خرید ولی حراستِ وقت سازمان باید پاسخگوی رفتار خود باشد».

آقای سرافراز در ۲۷ مردادماه هم توییت کرده بود:

«عدالت کجاست؟ وقتی طبری دستگیر شد خبرهای زیادی از اعترافات او که معلوم نیست واقعی باشد به رسانه‌ها درز کرد. اما چند سال از دستگیری محمود سیف […] و مهردادی مدیرعامل یاس می‌گذرد ولی هیچ خبری از محل نگهداری آنها و اعترافاتشان منتشر نشده است! عدالت اینست که به همه‌ی مفاسد رسیدگی شود».

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا