خرید تور تابستان ایران بوم گردی

واعظی: درباره‌ی پیشنهاد فرانسه در داخل در حال مشورت هستیم

«محمود واعظی»، رییس دفتر رییس‌جمهور گفت: حال حاضر ما و فرانسه هر کدام دیدگاه‌هایی داریم و ما در داخل و فرانسوی‌ها در اتحادیه اروپا در حال مشورت هستیم، بنابراین تا زمان نهایی شدن موضوع جزییاتی را اعلام نخواهیم کرد.

به گزارش ایسنا، محمود واعظمی رئیس دفتر رئیس جمهوری در حاشیه جلسه هیات  وزیران در جمع خبرنگاران در پاسخ به پرسشی درباره‌ی جزئیات بسته پیشنهادی فرانسه به ایران جهت عدم اجرای گام سوم کاهش تعهدات برجامی ایران گفت: تا زمانی که توافق انجام نشود ، اعلام جزییات پیشنهادات به طور رسمی کار درستی نیست.

وی اظهار کرد:‌ در حال حاضر ما و فرانسه هر کدام دیدگاه‌هایی داریم و ما در داخل و فرانسوی‌ها در اتحادیه اروپا در حال مشورت هستیم، بنابراین تا زمان نهایی شدن موضوع جزییاتی را اعلام نخواهیم کرد.

رئیس دفتر رئیس جمهوری با بیان این که همواره درباره‌ی موضوعات مهم گمانه زنی‌هایی مطرح می‌شود، ادامه داد: ما نباید مواقعی که موضوع بسیار مهمی در حال مذاکره است ، به دلیل مسائل تبلیغاتی جزئیات آن را به هم بزنیم.

واعظی همچنین در پاسخ به پرسش دیگری درباره‌ی روند مذاکرات ایران و اروپا در برجام اظهار کرد: روند این مذاکرات از هفته گذشته تاکنون با پیشرفت نسبتا خوبی همراه بوده است.

وی در پاسخ به این پرسش که احتمال اجرای گام سوم کاهش تعهدات برجامی ایران چقدر است، خاطر نشان کرد:‌هفته آینده گروهی اقتصادی از ایران به فرانسه می‌روند تا راجع به جزییات پیشنهاد این کشور صحبت کنند، بعد از بازگشت این گروه بهتر می‌توانیم راجع به احتمال اجرا یا عدم اجرای گام سوم  کاهش تعهدات صحبت کنیم.

خبر تکمیل می‌شود…

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا