خرید تور تابستان ایران بوم گردی

ظرفیت داعش پروری خودمان!

به گزارش عصرایران، حجت الاسلام محمدرضا زائری، کارشناس مذهبی در صفحه ی اینستاگرامش با اشاره به حمله به علی مطهری در شیراز نوشت:
بزرگان ما متوجه نیستند که خطر این جریان و این شیوه چه قدر از خطر بدحجابی یک زن در گوشه ای از خیابانهای این کشور بزرگتر است که برایش نه فریاد که اقلا ناله ای ضعیف سر دهند  و بروند سردمدار و بزرگتری را پیدا کنند که این جماعت خطرناک و وحشی را تحریک کرده و خط داده و او را پای میز محاکمه بکشانند تا معلوم شود چرا در سی و شش سالگی انقلابی که قرار بود ملحد و کافر هم در پی آن آزادانه حرفشان را بزنند یکی از خودمان به این سرنوشت مبتلا شده است؟
توی روز روشن می ریزند این بلا را سر کسی می آورند که اولا یک شهروند جامعه اسلامی است ثانیا فرزند استاد مطهری نظریه پرداز جمهوری اسلامی و ثالثا نماینده قانونی مردم در مجلس است و آب از آب تکان نمی خورد ، بعد می گوییم چرا داعش تصویر خشونت آمیز از اسلام ارائه می کند ؟ انگار بعضی منتظر بودند حرفی که اخیرا آقای هاشمی در باره ظرفیت داعش پروری خودمان زده بود و همه به او تاخته بودند ثابت شود ! درست وقتی که رهبر بزرگوار انقلاب به جوانان غربی نامه نوشته اند عملا داریم به دنیا نشان می دهیم که ما این هستیم و شما باید با ما طرف شوید!
جالب اینجاست که گویا قرار بوده او درباره “اسلام و آزادی” سخن بگوید ، آیا واقعا شما فکر می کنید این قصه طبیعی و تصادفی است که گروهی می خواهند چنین تصویری از اسلام ارائه دهند ؟ راستی چه خوب شد مطهری ها و بهشتی ها و طالقانی ها و چمران ها شهید شدند وگرنه تصور کنید با آن افکار “انحرافی”! شان امروز چه حال و روزی داشتند!
و جالب اینجاست که برخی از مدعیان این انقلاب سی و شش ساله که حاصل مجاهدت روحانیت انقلابی همراه امام بود کسانی هستند که سی و شش سال قبل مخالف جریان امام بودند و در گوشه حجره هایشان ذکر می گفتند و از تساهل با حکومت شاه حرف می زدند و اکنون رهبری را گوشه رینگ نگه داشته اند.
انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا