خرید تور تابستان ایران بوم گردی

تکذیب خبر کانال احمدی نژاد درباره‌ی حمید بقایی

سایت سازمان زندان‌ها اعلام کرد: «در پی انتشار خبری در کانال تلگرامی منتسب به محمود احمدی نژاد تحت عنوان «شرط آزادی حمید بقایی» روابط عمومی سازمان زندان ها و اقدامات تامینی و تربیتی کشور ضمن تکذیب این خبر اعلام می‌دارد: زندانی حمید بقایی در حال سپری کردن دوران محکومیت خود است و انتشار این گونه اخبار سراسر کذب و دروغ که از مصادیق نشر اکاذیب و تشویش اذهان عمومی است با اهداف خاصی در جهت مظلوم نمایی و زیرسوال بردن دستگاه شریف قضایی طراحی و اجرا می‌شود. سازمان زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی کشور حق هرگونه پیگیری حقوقی و کیفری را در این خصوص برای خود محفوظ می‌دارد».

به گزارش انصاف نیوز، احمدی نژاد دو روز پیش در یادداشتی تلگرامی با عنوان «شرط آزادی!» ادعا کرده بود که شرط آزادی بقایی از زندان، عذرخواهی درباره‌ی ادعای مطرح کرده نسبت به رییس قوه است.

او همچنین ادعا کرده که بقایی همچنان در اعتصاب غذا است در حالی که ادعای اعتصاب غذای بقایی به حدود 95 روز رسیده؛ ادعایی که از نظر کارشناسان نمی‌تواند واقعیت داشته باشد و عملی نیست. آنها در مقاطعی اعلام کرده‌اند که اعتصاب غذای او خشک است.

احمدی نژاد همچنین در یادداشتی دیگری وضعیت مشایی در بازداشت را هم «نامساعد جسمانی» خوانده است. او نوشته که مشایی «باید از غذای رژیمی استفاده کند که چنین امکانی در زندان اوین برای وی فراهم نیست».

در حالی که بقایی به خاطر محکومیت در پرونده‌ی مالی به زندان محکوم شده و مشایی هم به گفته‌ی مسوولان به اتهاماتی در همین حوزه در بازداشت به سر می‌برد، اما احمدی نژاد همچنان ادعا کرده است که «آقای مشایی 26 اسفندماه گذشته و تنها دو روز پس از به آتش کشیدن حکم ظالمانه … علیه آقای حمید بقایی در برابر سفارت انگلیس بازداشت شد»!

انتهای پیام

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

یک پیام

  1. سردسته دزدان و غارتگران هنوز بازداشت نشده . او که چشم به دوربین دروغ میگفت واللهم عجل اش گوش فلک را کر میکرد و چاوزمرده و سوسیالیست بی دین را رجعت کننده با امام زمان میخواند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا