خرید تور تابستان ایران بوم گردی

عاقبت شوم پسری که دچار «معلولیت ذهنی» بود

روزنامه اعتماد نوشت:دو هفته پیش پسری ۱۶ساله که دچار «معلولیت ذهنی» بود در شهرستان میبد استان یزد مفقود می‌شود.

برخی رسانه‌های محلی مفقود شدن این پسر جوان را اطلاع‌رسانی می‌کنند، ولی از او هیچ سرنخی پیدا نمی‌شود تا اینکه چند روز بعد مادر این پسر جوان نامه‌ای را که داخل حیاط خانه افتاده بود، می‌بیند. نامه را به یکی از همسایگان خود نشان می‌دهد.

همسایه این زن تا متن نامه را می‌خواند به ماموران پلیس اطلاع می‌دهد. داخل نامه نوشته شده بود: «ابوالفضل؛ پسرت در چاهی در اطراف محله مهرجرد انداخته شده است.»…

هفده، هجده سال پیش، شهرستان میبد

«17-18سال پیش مردی مخفیانه با زنی ازدواج موقت می‌کند. آن مرد ازدواج دومش بود. بعد از چند وقت ابوالفضل پسرشان به دنیا می‌آید. ابوالفضل هم به لحاظ جسمی (نحوه راه رفتن) مشکل داشت و هم دچار معلولیت ذهنی بود. ابوالفضل تا کلاس دوم دبستان درس خواند و دیگر او را نتوانستند مدرسه بفرستند. خودش هم دوست نداشت مدرسه برود، چون مورد تمسخر دانش‌آموزان دیگر قرار گرفته بود. دو، سه سالی می‌شد که مادر ابوالفضل بنا به دلایلی با همسرش قطع ارتباط کرده بود تا اینکه دو هفته پیش مادرش در برخی رسانه‌های محلی اعلام کرد پسرش چند روزی است که مفقود شده.»

چاهی در اطراف محله مهرجرد

«چند روز بعد از اعلام مفقودی ابوالفضل از سوی مادرش، نامه‌ای عجیب در حیاط خانه‌شان پیدا می‌شود. مادر ابوالفضل چون سواد خواندن و نوشتن ندارد نامه را به یکی از همسایگان خود نشان می‌دهد. داخل نامه نوشته شده بود که ابوالفضل داخل چاهی در اطراف محل زندگی این خانواده انداخته شده است. همسایه این زن پس از خواندن این نامه سریع ماجرا را به ماموران پلیس اطلاع می‌دهد. ماموران به آدرس دقیقی که در نامه اشاره شده بود، می‌روند و جسد ابوالفضل را در حالی که برهنه بود و لباس به تن نداشت از داخل چاه بیرون می‌آورند. ماموران در بررسی جسد متوجه آثار مشهودی از جمله ضربه به سر مقتول می‌شوند.»

اعترافات متهم یا متهمان

ماموران در تحقیقات بیشتر به «پدر ابوالفضل و دو، سه نفر دیگر» مظنون می‌شوند و آنها را بازداشت می‌کنند. یکی از مظنونان برادر ناتنی ابوالفضل بوده است. پدر این نوجوان به ماموران اظهار کرده که قصد کشتن پسرش را نداشته و فقط خواسته طی اقدامی او را بترساند. وقتی ماموران جسد ابوالفضل را از داخل چاه به کمک نیروهای آتش‌نشانی بیرون می‌کشند، می‌بینند جسد او برهنه بوده و لباسی به تن نداشته است. لباس‌هایش همانجا کنار چاه افتاده بود. بخش‌هایی از بدن مقتول نیز کبود و حتی قسمتی از پای مقتول نیز شکسته بوده است.

ادعای دیگری هم مطرح شده مبنی بر اینکه برادر ناتنی ابوالفضل به خاطر دشمنی و کینه‌ای که از این نوجوان داشته او را به قتل رسانده است، اما در حال حاضر این افراد دستگیر شده‌اند و فعلا متهم یا متهمان اصلی مشخص نشده‌اند.

یکی از اهالی مدعی است برادر ناتنی او به خاطر «چند میلیون تومان» او را به قتل رسانده است.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا