خرید تور تابستان ایران بوم گردی

مادر ريحانه جبارى خطاب به نجفی: به شما حسودیم می‌شود

شعله پاکروان مادر ریحانه جباری متنی را در اینستاگرام خطاب به محمدعلی نجفی درباره‌ی قتل همسر دومش میترا استاد نوشته و از حسرت‌های خود درباره‌ی وضعیت پرونده‌ی دخترش در اتهام قتل نسبت به پرونده‌ی نجفی نوشته است.

به گزارش انصاف نیوز، خانم پاکروان در این متن خطاب به نجفی نوشته است: شنیدم کسالت داشتی و از زندان آزاد شدی! خوب کردی رفتی خانه‌ات. آدم توی زندان می‌پوسد. مادرتان هم دلخون می‌شد. چقدر آن سربالایی اوین را بیاید و ساعتها منتظر نوبت باشد تا بلکه هفته‌ای بیست دقیقه شما را ملاقات کند. آقای نجفی! خوش به حال شما. از همان لحظه اول که خبر جنایت شما منتشر شد، حسودی منهم شروع شد. آخر من تمام مراحلی را که باید می‌گذراندید، دیده بودم.

او سپس به تفاوت‌های نحوه‌ی رسیدگی به پرونده‌ی دخترش ریحانه جباری نسبت به ماجرای نجفی نوشته و مواردی را ادعا کرده است.

در بخشی از این نامه آمده است: اقای نجفی! خیلی به شما حسودیم می‌شود. حکم قصاص شما صادر شد، اما کرباسچی و دیگر مقاماتی شروع کردند به افشاگری میترا استاد. تا پیش از آن هرگز لفظ پرستو را نشنیده بودیم، ولی با این تعاریف خیلی از طرفداران پیدا و پنهان حکومت گفتند این پرستو حقش بوده که با گلوله بمیرد.

مادر ریحانه جباری در پایان ادعایی را مطرح می‌کند: اما در مورد دختر من داستان طور دیگری بود. حتی مهدی خزعلی (که امیدوارم در آتش جهنم بسوزد)، حاضر نشد به مردم بگوید در روز حادثه سربندی را دیده که با عجله می‌رود. به او که شریک تجاریش بود و دفتر کارشان در یک ساختمان، می‌گوید کجا میروی؟ سربندی هم جواب می‌دهد یک دختر دکوراتور دیده‌ام که می‌روم […]. (لعنت بر او). می‌دانید چرا چیزی نگفت؟ جواب را از زبان خود خزعلی می‌گویم؛ او در مراسم شهرام فرج زاده … در حضور دیگران و از جمله شهین مهین‌فر … که روی صندلی کنار خزعلی نشسته بود، گفت: اگر این حرف‌ها را علنی کنم هست و نیستم از دست می‌رود! آخر خزعلی با جلال سربندی (دستش قلم بشود که زیر پای دختر مظلومم را خالی کرد) شریک شده و با هم برج می‌ساختند و تجارت می‌کردند!

پاسخ مهدى خزعلى

مهدی خزعلی در این باره در کانال تلگرامی خود نوشت:

١- اينجانب مرحوم سربندى را قبل از حادثه نديده‌ام و اين روايت شريک او بود كه شب اعدام ريحانه از آلمان زنگ زد كه اين مطالب را رسانه‌اى كنيد تا ريحانه اعدام نشود، و كمى بعد هم تماس گرفت كه با خانواده جبارى صحبت كرده و فرزند سربندى هم قول داده كه تا پاى دار مى‌برد و حكم را اجرا نمى‌كند و خواست كه مسائل او رسانه‌اى نشود تا خداى نكرده اولياى دم سر لج نيافتند و اعدام نكنند! آن كسى كه سربندى را قبل از رفتن سر قرار با ريحانه جبارى ديده بود، شريكش بوده است، نه اين حقير! من چرا بايد او را مى‌ديدم؟!

٢- در مجلس مذكور هم بنده همين حكايت تماس شریک سربندى از آلمان را عرض كردم و سكوت رسانه‌اى را نيز به درخواست همان فرد و بخاطر نجات جان ريحانه عرض كردم، براى قاتل و مقتول طلب مغفرت دارم، نقاط مبهم آن پرونده هم بسيار است و قضاوت دشوار! من آماده‌ام تا نشستى در سراى قلم با حضور وكلاى طرفين براى تبيين موضوع بگذاريم! ٣- برج مورد ادعاى اين خانم را نيز تقديم مدعى مى‌كنم!

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا