خرید تور تابستان ایران بوم گردی

ابراز نگرانی رییس دانشگاه علامه از کاهش اختیارات دانشگاه‌ها

حسین سلیمی، رئیس دانشگاه علامه طباطبایی با تاکید براین که معاونین دانشجویی به دلیل کمبود اعتبارات این حوزه در ارائه خدمات خود مشکلاتی مواجه هستند گفت: اگر چه سازمان شدن امور خدمات دانشجویی مزایایی دارد اما این نگرانی هم وجود دارد که اختیارات ما کاهش یابد.

به گزارش ایسنا، دکتر حسین سلیمی در شصت و چهارمین همایش معاونین دانشجویی دانشگاه‌های سراسر کشور که امروز در ساختمان مرکزی علامه طباطبایی در حال برگزاری است  گفت: مدیران و معاونت‌های دانشجویی در دانشگاه‌ها مصداق مجاهدت بی ارج و مواجب محسوب می‌شوند. در واقع ما تمام تلاشمان را برای رسیدگی به اهتمام ویژه به مشکلات دانشجویان انجام می‌دهیم. اما کمبودهای اعتباری چالش های را در این زمینه ایجاد کرده است.

وی در ادامه با تاکید بر این که ما در حوزه ارائه خدمات دانشجویی با پارداوکس‌های متفاوتی رو به رو هستیم گفت: از یک طرف باید صلاح و مصلحت دانشجویان را رعایت کنیم و از طرفی دیگر باید محدودیت‌های شدید مالی کشور را درک کرده باشیم و براساس آن سیاست گذاری کنیم.

رئیس دانشگاه علامه طباطبایی خاطر نشان کرد: ما نمی‌توانیم چشمانم بر روی ارائه خدمات عالی به دانشجویان ببنیدیم علاوه بر این  ما در ظرفیت‌های خوابگاهی با محدودیت‌های مواجه هستیم ضمن این که نمی توانیم این موضوع را هضم کنیم که دانشجویان در دانشگاه‌ها اسکان نداشته باشند.

دکتر سلیمی خاطر نشان کرد: ما از یک طرف می‌دانیم اگر به سمت سازمان شدن خدمات دانشجویی حرکت کنیم مزایای برای ما دارد اما این نگرانی هم ایجاد می‌شود که اختیارات ما در این زمینه کاهش می‌یابد.

رئیس دانشگاه علامه طباطبایی با تاکید بر این که معاونت‌های دانشجویی با مدیریت خود در امور ارائه خدمات در کنار چالش ها و محدودیت‌ها معجزه می‌کنند گفت: در جلسه‌ای که اخیرا روسای 13 دانشگاه برتر داشتند وقتی ارقام اعتباری را رصد می‌کردیم می‌دیدم گوی ارائه خدمات به دانشجویان ناممکن است اما این ناممکن‌ها توسط معاونین دانشجویی ممکن می‌شود.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا