خرید تور تابستان ایران بوم گردی

تمجید رسانه پرتغالی از عملکرد طارمی در لیگ پرتغال

مهدی طارمی در چند هفته ابتدایی لیگ پرتغال توانست رکورد خوبی از خود به جای بگذارد که این موضوع مورد توجه رسانه‌های این کشور قرار گرفت.

به گزارش ایسنا و به نقل از مایس فوتبال، مهدی طارمی، مهاجم تیم ریوآوه توانسته است در این تیم عملکرد خوبی ارائه دهد. او فصل قبل در تیم الغرافه قطر بازی کرد و این فصل به تیم ریوآوه اضافه شد. مهدی طارمی تاکنون در ۳ بازی لیگ پرتغال به میدان رفته است که دو دیدار آن از ابتدا بوده و در این مدت او توانسته ۳ گل به ثمر برساند و ۵ پنالتی برای تیمش کسب کند.

آمار او در کسب پنالتی برای تیمش شگفت انگیز بوده است. فصل قبل “باس دوست” در طول یک فصل توانست ۵ پنالتی برای تیمش به دست بیاورد ولی اکنون طارمی در ۳ بازی توانست به رکورد مهاجم هلندی در یک فصل برسد و ۵ پنالتی در یک فصل به دست بیاورد.

به گزارش ایسنا، طارمی یکی از بازیکنانی است که برای بازی اول ایران در انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر به اردوی تیم ملی ایران دعوت شده است تا بتواند در صورت صلاحدید مارک ویلموتس برابر هنگ‌کنگ به میدان برود.

سال جاری میلادی بهترین سال طارمی در گلزنی در رده ملی بوده است. او توانسته است در ۷ دیدار تیم ملی در این سال ۶ گل به ثمر رسانده است.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا