خرید تور تابستان ایران بوم گردی

«قالیباف در انتخابات مجلس لیست مستقل نمی‎دهد»

دبیرکل جمعیت پیشرفت و عدالت می‎گوید که بعید است آقای قالیباف در انتخابات مجلس فهرست جداگانه کشوری بدهند، اما ممکن است از کاندیداهایی که منش نواصولگرایی دارند، حمایت کنیم.

محسن پیرهادی، دبیرکل جمعیت پیشرفت و عدالت و از نزدیکان محمدباقر قالیباف، شهردار اسبق تهران به ایرناپلاس می‎گوید: بعید می‎دانم آقای قالیباف لیست جداگانه‎ای به‎صورت کشوری  برای انتخابات آینده بدهند.

پیرهادی ادامه می‎دهد: اما در حوزه‎هایی که شورای ائتلاف دچار عدم تفاهم در مصادیق اعلامی با شاخص‎های انقلابی بودند، ممکن است از کاندیدایی که تطبیق بیشتری با جوان‎گرایی، مردم‎باوری و کارآمدی که گفتمان و منش نواصولگرایی است، دارد، حمایت کنیم.

دبیرکل جمعیت پیشرفت و عدالت همچنین درباره نتیجه دعوت قالیباف از جوانان برای ثبت‎‌نام در سایتش، توضیح می‎دهد: چند کارگروه تشکیل شده ‎است؛ گروهی در حال تکمیل رزومه‎های ثبت‎نام شوندگان و رفع نواقص اطلاعات درخواستی مجلس نو و گروهی نسبت به بررسی و پایش افراد، متناسب با شاخص‎های اعلامی فعال هستند.  ما نیز بنا داریم با روش منطقی، اتصال افراد ثبت‌نامی را جهت بررسی شورای ائتلاف در حوزه‎های انتخابیه برقرار کنیم.

اوایل تیرماه سال جاری قالیباف در کانال اطلاع‎رسانی خود، ویدیویی منتشر کرد و خطاب به جوانان گفت:« سیاست‌ورزی جریان انقلابی ضمن حفظ مبانی، بایستی متحول شود تا چهره‌های نو، حرکت در مسیر نو اصولگرایی را هرچه زودتر آغاز کنند».

او در این پیام، وب‌سایتی برای ثبت‌نام جوانان مستعد معرفی و اعلام کرد: «امروز زمان اصلاح ریل‌گذاری در مسیر سیاست‌گذاری کشور است و ان‌شاءالله با همت و مشارکت شما جوانان، مردم عزیز ما، طعم شیرین کارآمدی را از سوی نیروهای انقلاب خواهند چشید.»

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا