خرید تور تابستان ایران بوم گردی

توییت انصاف | واکنش‌ها به توییت عجیب باشگاه خبرنگاران علیه حناچی

«اشاره عجیب ‎#حناچی به آیه‌ی حک شده در آرم گروهک منافقین                حناچی شهردار تهران در مراسم اهتزاز پرچم حضرت امام حسین(ع) آیه حک شده در آرم گروهک تروریستی مجاهدین خلق را قرائت کرد»

این توییت منتشر شده در حساب کاربری «باشگاه خبرنگاران جوان»، رسانه‌ی وابسته به صداوسیما با واکنش کابران توییتر مواجه شد که بخشی‌هایی از آن را به انتخاب خبرنگار انصاف نیوز می‌خوانید:

حاج حیدر: ‏پیروزحناچی امروز در سخنرانیش خیلی بی‌ربط به آیه “فضل الله المجاهدین…” اشاره کرده. آیه روی خبر سایت همشهری منتشر شد، اما بعداز چند دقیقه از خروجی سایت حذف شده!!
نکته جالب اینکه این آیه روی لوگوی گروهک منافقین نوشته شده و البته یادمون هست که برادر پیروز حناچی عضو سازمان منافقینه!

احسان بداغی: ‏اولین بار موج حمله به ‎#حناچی بابت خواندن آیه «فضل الله المجاهدین…» از این توئیت شروع شد تا به سایت وابسته به ‎#صداوسیما رسید.
چطور باور کنیم این اکانت های ناشناس، ماموران تهیه خوراک تبلیغی و تله گذاری امنیتی نیستند؟

عبدالله گنجی: ‏بالاترین مصداق امروزی”فَضَّلَ اللَّهُ الْمُجَاهِدِينَ عَلَى الْقَاعِدِينَ اجرا عظیما”حضرت امام خمینی و بارزترین مصداق تاریخی آن ابا عبدالله است.حزب الهی ها با دست خود این آیه را به نام منافقین سند نزنندکه اگر زدند باید لا اله الا الله و محمد رسول الله را هم به نام ‎#داعش سند بزنند

ع.ششگلانی: ‏فرض کنید پیروز حناچی عضو مزاحمین خلق است. اصولاً باید بیشترین تلاش را بکند تا این مساله را پنهان کند نه اینکه آن را جار بزند!
این جماعت آنقدر این چرت و پرتها را گفته اند که اگر هم احیاناً حرف راستی بزنند، خیلیها آن را نمی پذیرند. به همین دلیل است که کمتر کسی به آنها اعتماد دارد.

حسین رزاق: ‏‎#قالیباف بارها گفته بود بدهی ۵۰هزار میلیاردی دوران او دروغ محض است اما سند شهرداری تهران به امضای ‎#حناچی نشان میدهد که میزان بدهی‌ها ۶۹هزار میلیارد تومان بوده!
وقتی باشگاه پرونده سازان جوان و امنیتی‌های توئیتر بسیج میشوند، یعنی دستور آمده رازی مگو فاش شده که نباید،پس جوسازی کنید!

معصومه ابتکار: ‏و فَضَّلَ اللَّهُ الْمُجَاهِدِينَ عَلَى الْقَاعِدِينَ اجرا عظیما ۚ:این از زیباترین ایات قرآن کریم است،چون گروهی پلید از ان بهره برداری میکنند مابعداز انقلاب کمتر به ان استنادکردیم.درحالیکه حق یاران امام بود.آفرین به اقای حناچی که این ایه شریفه را به دامان ادبیات انقلاب برگرداند.

م.بابایی: ‏‎این آیه را علما در منابر در وصف حضرت ابوالفضل(ع) که با بذل جانش مجاهدت کرد می‌خوانند، شما چقدر احمقید که قران را نیز در جهت مطامع و اهداف سیاسی و باندی‌تان گزینشی میخواهید!

تقی دژاکام: ‏یکی از کارهایی که باید انجام می‌شد و نشد اینه که آیه «فضّل الله المجاهدین علی القاعدین اجراً عظیماً» رو از قرآن حذف می‌کردیم که نکردیم!
تا دیگه هیچ کس جرئت نکنه «اشاره» اون هم «اشاره عجیب» به این آیه داشته باشه! / ‏بنی‌صدر اول انقلاب تعریف می‌کرد شاه تو یکی از بازدیدهاش از زندان، به آیت‌الله طالقانی می‌گه: من حرفی ندارم دستور بدم شما رو آزاد کنند، اما شما باید تعهد بدید دیگه «آیه‌های توده‌ای قرآن» رو نخونید!
‎#اشاره_عجیب_حناچی !

دغدغه‌م حاجی هستش: ‏‎آقا به نظرم اين كافى نيست؛ جامعه مدرسين بيانيه بده اين آيه از قرآن حذف بشه.

سهند ایرانمهر: ‏‎این که چیزی نیست بنده دیدم در همین ایران موقع تشییع جنازه، برخی افراد مشکوک عبارت روی پرچم داعش رو تکرار کردن و هی گفتن:لا اله الا الله!

محمدرضا همتی: ‏‎همه مضحک بودن این توییت ‎#رسانه_میلی یه طرف،اینکه گفته کاربران به این اقدام اعتراض کردن طرف دیگه!😂

وزغ پیر: ‏‎خدا شفاتون بده! :)) دیگه شاکی شدن از فلان آیه قرآن رو ندیده بودیم که اون رو هم دیدیم! :)))))
خیلی دوست دارم طرف از لج شماها هم که شده، از این به بعد هرجا میره این رو تکرار کنه که بخندیم!

جابر مهابادی: ‏‎مرحوم شهید مطهری هم در جلد نخست کتاب گفتارهای معنوی این آیه سوره نساء رو نقل کردند و شرح دادند
اون هم عجیبه؟
منافق شمایید که یاوه‌گویی می‌کنید و تخم حقد و حقارت خودتون رو با بودجه بیت‌المال توی شوره‌زار می‌کارید بلکه بار بده
به خدا احمقید و مفلس و متوهم

خالقی: ‏‎مرزهای خلاقیت در نقد کیلومترها جا به جا شد

نجمه رحمتی: ‏‎واقعا این برداشت بچگانه از یک آیه قرآن کریم که توسط باشگاه خبرنگاران صورت گرفته مضحک و خنده‌داره. خجالت آوره

هاتف قاضی‌زاده: ‏پرونده‌سازی برای نوشین جعفری رو از یه اکانت ناامن شروع کردن، ولی اینبار پرونده‌سازی برای حناچی رو از اکانت یه خبرگزاری، یعنی باشگاه خبرنگاران جوان شروع کردن.

یغما فشخامی: ‏باشگاه پرونده سازان جوان بعد از ‎#نجفی حالا عزم خودش را جزم کرده تا ‎#حناچی را هم روانه اوین کند

علی نیک‌سرشت: ‏حاصل فهم کم …
حاصل ترجیح سیاست بر دیانت
…فارغ از شخص ‎#حناچی با این استدلال هر کس الله اکبر بگوید هم داعشی خواهد بود 🙂
‎#باشگاه_خبرنگاران_جوان

اصغر احمدی: ‏‎#باشگاه_خبرنگاران_نادان از آب کره می‌گیرد و برای کوبیدن رقیب از قرآن مایه می‌گذارد. از این گستره‌ی نادانیِ سیاسیِ مورد حمایت، به خدا پناه می‌بریم! ‎#حناچی

مژگان مسلمی: ‏قبل از استناد به آیه از قرآن حتما با باشگاه خبرنگاران جوان هماهنگ کنید!

مرتضی گل‌پور: ‏ما از ‎#حناچی دفاع کردیم و حتی برخی دوستان اصولگرا هم به باشگاه خبرنگاران و امثال آسدپویان و جنلی خرده گرفتند که آخه این چه استدلالیه؟!
ولی خودمونيم؛ باید ببینیم حناچی تازگی، کدوم پروژه از کدوم نهاد رو هوا کرده که دو روزه میخان اونو به منافقین بچسبونن.

یونس بیگی: ‏حناچی بایستی بابت این اقدام از باشگاه خبرنگاران جوان شکایت کنه و مدعی العموم هم بایستی به پرونده فوق بابت تشویش اذهان عمومی وارد بشه، اما هیچ کدوم رخ نمیده چرا؟ چون اگه حناچی شکایت کنه همه فریاد واآزادی بیان سر میدن و باز حناچی مقصر میشه .. مدعی العموم هم که ..

سمیرا عالم‌پناه: ‏فکر می‌کردم همه اتفاقی تو این مملکت بیفته اِلا اینکه روزی به جایی برسیم آیات کلام خدا رو هم ‎#ممنوع_القرائت کنیم
‎#باشگاه_پرونده_سازان_جوان
‎#حناچی

علی مجتهدزاده: ‏آقا ‎#مجاهدين_خلق يا همون ‎#منافقين ملعون‌ نماز هم‌ ميخونند اگه‌صلاح‌ميدونيد از فردا نماز هم تعطيل کنيد ‎#حناچی

علی چاهه: ‏این جماعت با حمله به ‎#حناچی به دلیل استفاده از یک آیه، ثابت کردند که قران و دین وسیله کاسبی آنهاست.
این افراد عامل فراری دادن دین از خانه مردم هستند.

سعید مالکی: ‏اعتراض به قرائت آیه ی قرآن توسط ‎#حناچی ‎#شهردارتهران که از قضا در آرم لوگوی ‎#منافقين هم استفاده شده ثابت می کند بعضی ها برای منافع سیاسی و اقتصادی خودشان حاضرند حتی ‎#قرآن را هم بر نیزه کنند!

سیدجواد: ‏نفاق حناچی، به فاصله چند ساعت پس از انتشار سند بدهی‌ ۶۹٫۰۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰ تومانی شهرداری تهران با امضای او کشف می‌شود.

مهدی نعیمیان راد: ‏حجم بسیار بالایی از نادانی لازمه که گروهی آدمکش حیوان صفت آیه‌ای از ‎#قرآن رو مصادره به مطلوب کنند و ما هم طوری رفتار کنیم که انگار این آیه متعلق به آنان است…
لابد اگر از فردا لااله‌الا‌الله بگوییم هم می‌شود اشاره عجیب به آیه منقوش در لوگوی ‎#داعش

میثم سالکی: ‏پرونده سازان و پاپوش دوزان منافق و بی دین!!
بااینکه هیچ موافقتی با جریان حناچی ندارم اما مطمئنم خود اینها که به بقیه میگن منافق از همه منافقترن

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. آقا من قرآن رو هم باز کردم. خیلی عجیبه که آخر آیه 95 سوره نساء (سوره چهارم) این عبارت اومده! وزیر ارشاد هم باید استیضاح بشه ! چون نظارت کافی بر چاپ قرآن نکرده و ممیزی رو جدی نگرفته. آیه ممنوع الذکر رو لابد ممنوع الکتابت هم هست !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! لطفا نسخ قران قبل از چاپ در اختیار تلویزیون قرار بگیره تا موارد غیر قابل پخشش(مثل موارد غیر قابل پخش سخنرانیهای امام راحل)، حذف بشه و پس از سانسور کافی در اختیار مخاطب فلک زده ! در معرض فریب خورده ! قرار بگیره

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا