خرید تور تابستان ایران بوم گردی

شایعه درگذشت مادر خاتمی ها تکذیب شد

«ضمن تکذیب این شایعه، از ابراز احساسات پاک و محبت آمیز کلیه علاقمندان به بیت شریف خاتمی تشکر می کنیم و همچنان محتاج دعاهای خیر همه عزیزان برای شفای این بانوی مومنه هستیم».
علیرضا تابش نوه ایت الله فقید سیدروح الله خاتمی گفت : اقدام غیرحرفه ای و انتشار شایعه درگذشت خانم سکینه ضیایی در برخی پایگاههای خبری و شبکه های اجتماعی موجب نگرانی دوستان، آشنایان و دوستداران بیت آیت الله خاتمی شده است.
وی به خبرنگار ایرنا گفت: خانم سکینه ضیایی همسر مرحوم آیت الله سید روح الله خاتمی امام جمعه فقید یزد، دیروز پس از عارضه مغزی به بخش مراقبت های ویژه بیمارستان ضیایی اردکان و سپس برای ادامه معالجات به بخش ICU بیمارستان سیدالشهدا یزد منتقل شدند. 
تابش افزود: بنا به تشخیص پزشکان ایشان دچار خونریزی مغزی شده و هرچند همچنان در اغما هستند اما از صبح امروز وضعیت قلبی و دستگاه تنفسی ایشان به حالت عادی برگشته است و همچنان تحت مراقبتهای ویژه هستند. 
نوه آیت الله خاتمی گفت: متاسفانه امروز در یک اقدام غیرحرفه ای، شایعه ای مبنی بر درگذشت ایشان در برخی پایگاههای خبری و شبکه های اجتماعی منتشر شد که موجب نگرانی دوستان، آشنایان و دوستداران بیت آیت الله خاتمی شد
تابش اضافه کرد: ضمن تکذیب این شایعه، از ابراز احساسات پاک و محبت آمیز کلیه علاقمندان به بیت شریف خاتمی تشکر می کنیم و همچنان محتاج دعاهای خیر همه عزیزان برای شفای این بانوی مومنه هستیم.
انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا