خرید تور تابستان ایران بوم گردی

«نیروهای امنیتی به اهانت به رییس دفتر تبلیغات اسلامی حوزه ورود کنند»

آیت‌الله مسعودی خمینی، عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم خواستار ورود نیروهای امنیتی به مساله حرمت شکنی واهانت به رئیس دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم شد و بر حراست و صیانت از حوزه های علمیه و روحانیون تاکید کرد.

آیت الله مسعودی خمینی در گفت وگو با شفقنا در خصوص حرمت شکنی های اخیر در شهر قم ابراز داشت: در جریان هایی که در قم اتفاق افتاده، دو مساله وجود دارد؛ گاهی فرد از روی ناراحتی شخصی مطالبی را بیان می کند که البته در جای خود ناپسند است اما گاهی این اعتراضات ریشه دارد که باید نیروهای امنیتی ریشه یابی کنند و علت و منشا چنین اتفاقاتی را پیدا کنند.

او با بیان اینکه نمی توان در این باب قضاوت کرد، تاکید کرد: در هرحال این حرکات را ناپسند می دانم بویژه در شهر قم که مرکز روحانیت است این قبیل حرکات زشت است ولواینکه در جهان هم سخن گفتن علیه سخنران مجلس امری مذموم شمرده می شود.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم خاطرنشان ساخت: مراجع بزرگ و اساتید اخلاق می بایست جایگاه شهر قم را به شاگردان خود گوشزد کنند و تفهیم کنند که اینجا قم مرکز روحانیت و انقلاب است و باید از آن صیانت شود.

او خواستار ورود نیروهای امنیتی به ماجرای اهانت به رئیس دفتر تبلیغات اسلامی شد و تاکید کرد: باید ریشه یابی کنند و اگر به جایی وابسته هستند جلوی آن را بگیرند.

مسعودی خمینی گفت: حوزه علمیه قم باید مساله را با نیروهای امنیتی در میان گذاشته و آن را پیگیری کنند چون امنیت کشور، روحانیت و حوزه های علمیه باید حراست شود و این برعهده نیروهای امنیتی است.

او ادامه داد: مراجع تقلید و بزرگان ما باید یکپارچه اعلام کنند اینجا مرکز روحانیت است و از نظر اخلاقی این حرکات ناشایست و مذموم است از سوی دیگر نیروهای امنیتی ما باید افراد مساله دار را شناسایی و با آنها برخورد کنند.

انتهای پیام

بانک صادرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا