خرید تور تابستان ایران بوم گردی

طنز/ با درایت و هوشمندی کار بی‌فرهنگی هم می‌کنیم!

آزاد معلم در طنزی برای «نیم ستون» انصاف نیوز، نوشت:
معاون سیاسی امنیتی فرمانداری شیراز گفت، در گوش کسی هم نگفت، بلکه خیلی رک و واضح گفت: با توجه به اعلام برخی نارضایتی‌ها از اجرای کنسرت گروه لیان، خوشبختانه موضوع با درایت مسوولان شهرستان و هوشیاری مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، لغو شد.
خب بحمدالله به مرتبه ی جدیدی از درایت و هوشمندی دست پیدا کرده‌ایم؛ نه‌تنها با درایت و هوشمندی کار فرهنگی می‌کنیم بلکه کار بی‌فرهنگی هم می‌کنیم! کنسرت لغو می‌کنیم، فیلم را در سه سانس اکران می‌کنیم، روزنامه هم که می‌بندیم تا از اتلاف کاغذ جلوگیری کنیم.
اصلاً چه معنی داشت عده‌ای در سالنی جمع شوند و از نزدیک و بی‌پرده آلات موسیقی را مشاهده کنند؟ مگر چماق‌های ما مرده‌اند؟ مراتب تشکر خود را از مسوولین همین‌جا اعلام می‌کنیم، ما با شماییم!
چه معنی دارد مردم در تاریکی فیلم ببیند؟ آن‌هم در سالنی که محرم و نامحرم نشسته‌اند؟ بروند خانه‌هایشان فیلم ببینند.
از شما مسوولین با درایت برای پایین کشیدن فیلم خانه ی پدری تشکر می‌کنیم!
علاوه بر این امیدواریم همه ی مسوولین، معاون فرمانداری شیراز را الگوی خود قرار دهند و درایت و هوشمندی را در تمامی ابعاد به کار بندند:
– خوشبختانه با درایت وزیر محترم بهداشت دیشب 51268 نفر از بیماران در اقصی نقاط کشور عزیزمان درگذشتند و به کاهش تعداد بیماران و کاهش مصرف دارو در کشور کمک چشم‌گیری کردند.
– با هوشمندی نیروهای چیز، سارقان موفق به سرقت مسلحانه از بانک شدند و بار دیگر ارزش پول ملی کشورمان را به رخ دشمنان کشیدند.
– با درایت و فیلترینگ هوشمند وزیر ارتباطات، اینستاگرام نه‌تنها از محتوای مجرمانه خالی شد، بلکه از هر نوع محتوایی خالی شد.
-خوشبختانه تیم ملی فوتبال کشورمان از مرحله ی گروهی مسابقات جام جهانی حذف شد و از خستگی بیشتر بازیکنان تیم ملی کشورمان جلوگیری شد، این مهم بدون درایت و هوشمندی مدیران محقق نمی‌شد.
-باهمت و درایت مسوولین، نسل یوزپلنگ ایرانی، این حیوان زبان‌نفهم و استعمارگر که اقدام به شکار حیوانات مظلوم و متعهد کشورمان می‌کرد منقرض شد.
انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا