خرید تور تابستان ایران بوم گردی

واکنش استاندار قم به مفقود شدن صدرالساداتی‌ها

استاندار قم درباره‌ی مفقود شدن سید مهدی صدرالساداتی، سیدروح الله صدرالساداتی عضو خبرگان رهبری و دو سرنشین دیگر اتومبیلی که از قم راهی تهران بوده است، می‌گوید که تاکنون گزارشی در این مورد به او داده نشده است.

بهرام سرمست، استاندار قم، در پاسخ به اینکه آیا پیگیری از سوی استاداری قم شده و اطلاع جدیدی دارند یا خیر می‌گوید: تاکنون هیچ گزارشی در این مورد به من نرسیده است.

وحید اشتری حدود یک بامداد امروز -پنجشنبه 14 شهریورماه- در کانال تلگرامی خود نوشت: «سید مهدی ‎#صدرالساداتی ساعت 2 ونیم بامداد چهارشنبه ۱۳ شهریور از قم خارج شده که از فرودگاه مهرآباد برود بندرعباس. تا الآن نزدیک ۲۴ ساعت است که هم گوشی خودش خاموش است هم راننده و افرادی که با وی بوده‌اند. همه نگرانند.
فرودگاه می‌گوید حتی دیشب بلیط هواپیما را هم از گیت نگرفته‌اند. سید مهدی مثل بقیه اخیرا چندین بار تلفنی و پیامکی تهدید شده بود. خوشبینانه‌ترین اتفاق اینست که ‎#بازداشت شده باشد. دوستانش تا الآن به خانواده‌شان گفته بودند که به بندرعباس رسیده‌ و در جلسه و سخنرانی است و امکان تماس ندارد تا از نگرانی در بیایند. الآن چه کار باید کرد؟»

او همچنین حدود ساعت 12 ظهر امروز نیز در کانال تلگرامی‌اش نوشت:

«1.سید روح الله صدرالساداتی عضو مجلس خبرگان
۲.سید مهدی ‎#صدرالساداتی
۳.سید رضا صدرالساداتی فعال فرهنگی
۴.دکتر مجتبی پرگر

این لیست سرنشینان ماشین مفقود شده است. ‏یا واقعا بلایی بر سرشان آمده که حداقل بخاطر مفقود شدن عضو خبرگان رهبری به راحتی می‌شود دوربین‌های اتوبان‌ را چک کرد و یا از طریق سیگنال موبایل آخرین نقطه‌ای که بودند را پیدا کرد. یا اینها بازداشت شده‌اند که در اینصورت باید طبق معمول به حال این وضعیت برخورد و مسکوت گذاشتن اطلاع رسانی خون گریست.

کماکان امیدواریم بازداشت شده باشند که بعد بتوانیم بپرسیم برادران بزرگوار وقتی خانواده عضو خبرگان رهبری را اینطور در هول و بلا نگه می‌دارند خدا بداند با فعال کارگری و معلم و الباقی چه می‌کنند.»

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

یک پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا