خرید تور تابستان ایران بوم گردی

قاتل مرموز بعد از 9 سال پیدا نشد؛ اولیای دم خواستار پرداخت دیه از بیت المال هستند

اعتماد آنلاین نوشت: اولیای دم مرد چوب‌بر ۹ سال بعد از قتل او به دلیل پیدا نشدن قاتل خواستار دریافت دیه از بیت‌المال شدند.

پرونده قتل مرموز مرد چوب‌بر که 9 سال قبل به طرز فجیعی کشته شد، بدون پیدا شدن قاتل رسیدگی شد. جسد مردی به نام مجتبی سال 93 در کارگاه چوب‌بری‌اش پیدا شد. با انتقال جسد به پزشکی قانونی تحقیقات ماموران آغاز شد و آنها فهمیدند مجتبی تنها زندگی می‌کرده و فرزند یا پدر و مادری نداشته است. او فقط با خواهران و برادرانش در ارتباط بوده است.

آثار باقی‌مانده در صحنه قتل نشان می‌داد او در یک درگیری سنگین کشته شده است. همچنین مشخص شد این مرد با ضربه‌های تیشه، چاقو و زنجیر از پا درآمده است.

تحقیقات ماموران منجر به بازداشت چند مظنون شد اما هیچ مدرکی که بتواند دادگاه را قانع کند علیه متهمان وجود نداشت. به این ترتیب، پرونده مجتبی به عنوان پرونده راکد در دادسرا باقی ماند تا اینکه مدتی قبل اولیای دم مجتبی که خواهران و برادرانش هستند گفتند با توجه به اینکه 9 سال گذشته و قاتل برادرشان پیدا نشده است درخواست دارند تا از بیت‌المال دیه به آنها پرداخت شود.

به این ترتیب پرونده برای رسیدگی به شعبه 2 دادگاه کیفری استان تهران فرستاده شد؛ در جلسه رسیدگی اولیای دم درخواست دیه کردند اما گفتند در صورت بازداشت متهم خواستار مجازات او هستند. با توجه به وضعیت پرونده، دادگاه برای تصمیم‌گیری وارد شور شد.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا