خرید تور تابستان ایران بوم گردی

سخنگوی قوه قضاییه: ماجرای صدرالساداتی ها به زودی مشخص می‌شود

سخنگوی قوه قضاییه درباره آخرین وضعیت برادران صدرالساداتی گفت: همان‌طور که اعلام شده، بازداشت نشده‌اند و بقیه ماجرا به زودی مشخص می‌شود.

غلامحسین اسماعیلی در گفت‌وگو با تسنیم رباره آخرین وضعیت پرونده پوری حسینی رئیس سابق سازمان خصوصی سازی و هاشم یکه‌زارع مدیرعامل ایران خودرو و اینکه آیا قرار بازداشت این افراد به وثیقه تبدیل شده است یا خیر گفت: این افراد کماکان در بازداشت به سر می‌برند و باید دید در ادامه تحقیقات، چه مسائل و تصمیماتی پیش می‌آید.

سخنگوی قوه‌ قضائیه در پاسخ به سوال دیگری درباره آخرین وضعیت برادران صدرالساداتی گفت: همان‌طور که اعلام شده، بازداشت نشده‌اند و بقیه ماجرا به زودی مشخص می‌شود.

به نوشته‌ی تسنیم روز گذشته (پنجشنبه) 14 شهریور بود که اخبار مبنی بر مفقود شدن برادران صدرالساداتی مطرح شد و برخی افراد در فضای مجازی از احتمال بازداشت آنها خبر دادند اما دادسرای ویژه روحانیت طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد: نظر به انتشار خبر بازداشت روح الله صدر الساداتی و برادرانش در فضای مجازی به اطلاع می‌ رساند هیچگونه اقدام قضایی در خصوص بازداشت مشارالهیم ازسوی دادسرا و دادگاه ویژه روحانیت صورت نگرفته است.

درباره احتمال ربوده شدن این افراد نیز یک منبع مطلع گفته است: احتمال ربایش برادران صدرالساداتی که از روز چهارشنبه مفقود شده اند، منتفی بوده و ارزیابی نهادهای ذیربط بر اختفای اختیاری و هدفمند آنان به عنوان گزینه اصلی قابل پیگیری تاکید دارد.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا