خرید تور تابستان ایران بوم گردی

تابش خبر داد: پالس مثبت برای تایید صلاحیت سیدحسن

نماینده اصلاح‌طلب مجلس معتقد است حضور چهره جوان و رو به آینده‌ای چون سید حسن خمینی با داشتن فکر تحول‌زا می‌توانست زمینه مشارکت بیشتر مردم در انتخابات خبرگان را فراهم کند.

محمدرضا تابش، نماینده اصلاح‌طلب مجلس شورای اسلامی در مورد رد صلاحیت سید حسن خمینی به خبرنگار نامه نیوز گفت: مرجع تایید و رد صلاحیت، طبق قانون شورای نگهبان است ولی درباره تصمیمی که درباره سید حسن آقا اتخاذ شد، هم به لحاظ اجرایی و هم به لحاظ سیاسی می توانست تصمیم سنجیده تری گرفته شود.

وی با بیان اینکه سید حسن آقا، نوه بنیانگذار فقید انقلاب اسلامی است که جمهوری اسلامی ایران را پایه گذاری کردند، افزود: سید حسن فردی هستند که از مراتب علمی بالایی برخوردار و صاحب تالیف هستند، ایشان به زبان خارجی نیز مسلط هستند و درس های خارجشان نیز رونق بالایی دارد.

تابش تاکید کرد: همه این ویژگی ها می توانست جزء مصادیقی باشد که یادگار امام را در میان منتخبین تایید صلاحیت شده قرار دهد تا دایره انتخاب مردم نیز وسیع تر باشد .

این نماینده اصلاح طلب مجلس با اشاره به اینکه از نظر سیاسی نیز حضور چهره جوان و رو به آینده ای با فکر تحول زا همچون سید حسن می توانست زمینه مشارکت بیشتر مردم در انتخابات خبرگان را فراهم کند، یادآور شد: امیدواریم شورای نگهبان نیز در جمع بندی نهایی خود به نحوی عمل کند که شاهد حضور سید حسن آقا و همچنین افرادی که وضعیت مشابه وی دارند باشیم و اصل مشارکت گسترده مردم در انتخابات که مورد تاکید رهبری نیز است، محقق شود .

وی ادامه داد: البته پالس های مثبتی از تایید صلاحیت وی به گوش می رسد.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا