خرید تور تابستان ایران بوم گردی

واکنش جواد امام به رد صلاحیت آذر منصوری: حکمی به ما ابلاغ نشده است

سخنگوی جبهه اصلاحات در واکنش به اظهارات عضو کمیسیون ماده 10 احزاب درباره خبر رد صلاحیت آذر منصوری گفت: هیچ چیزی به جبهه اصلاحات درباره رد صلاحیت ایشان ابلاغ نشده است.

واکنش جواد امام به رد صلاحیت آذر منصوری : هنوز حکمی به ما ابلاغ نشده است

 جواد امام سخنگوی جبهه اصلاحات در گفتگو با خبرنگار ایلنا، در پاسخ به این سوال که عضو کمیسیون ماده ده احزاب وزارت کشور، در خبری اعلام کرده که صلاحیت خانم آذر منصوری برای ریاست جبهه اصلاحات به دلیل داشتن محکومیت قضایی تایید نشده و حضور او خلاف قانون است گفت: هنوز چیزی به ما ابلاغ نشده است.

وی درباره اینکه محکومیت قضایی خانم منصوری درباره چه موضوعی است؟ گفت:  اخیرا خانم منصوری گواهی عدم سوءپیشینه گرفته، یک پرونده قضایی هم درباره مسمومیت دانش آموزان دختر داشت که در مراحل دادرسی تبرئه شده و هیچ محکومیت قضایی جدیدی برای او وجود ندارد. ضمن آنکه خانم منصوری دو سال است که عضو جبهه اصلاحات هستند و قبلا هم عضو هیئت رئیسه بودند و اگر ایشان محکومیت یا موانعی در این جهت داشتند چرا تا به حال اعلام نشده است؟‌ این علامت سوال جدی است که آقایان باید پاسخگو باشند. 

جواد امام همچنین تصریح کرد: بنابراین باید مشخص شود که چه تصمیمی گرفته شده و بعد از بررسی این موضوع، ما حتما از مسیر قانونی موضوع را پیگیری خواهیم کرد. 

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

یک پیام

  1. جناب امام
    جبهه اصلاحات یک تشکل درونی اصلاح طلب است، حزب جداگانه ای نیست که بخواهد از خانه احزاب برای اعضایش مجوز صلاحیت بگیرد. از ظواهر امر پیداست که می‌خواهند مثل شورای نگهبان بگویند صلاحیت ایشان برای کمیسیون احراز نشده. آنا همه اش حرف است و بهره ای بیش نیست.
    اگر جبهه اصلاحات می‌خواهد پای حرفهاش بماند باید از رای خود به ایشان دفاع کند و ذره ای کوتاه نیاید.
    وگرنه صلاحیتش توسط ملت لغو خواهد شد!!!

    2
    1

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا