خرید تور تابستان ایران بوم گردی

سهم خواهی چند اصلاح طلب از وزیر ارشاد

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی تهدید به استیضاح شد

صبح امروز در دفتر وزیر ارشاد جلسه‌ی تندی برگزار شده و سه نماینده مجلس منتسب به جریان اصلاح طلب، سیدعباس صالحی را تهدید به استیضاح كرده‌اند.

بنا بر خبر رسیده به انصاف نیوز، وکیلی، کواکبیان و حضرتي که هر سه از روزنامه داران منتسب به جریان اصلاح طلب و عضو فراکسیون امید هستند، در دیدار امروز خود با صالحی، در مورد انتصاب معاون مطبوعاتی جدید به او اولتیماتوم داده‌اند.

آنها که در این سال‌ها از سهمی یارانه به روزنامه‌های خود انتقاد داشته‌اند، از موضع نمایندگی مطبوعات یک جریان سیاسی به صالحی گفته‌اند که «فردی اصلاح طلب را بر صندلی معاونت مطبوعاتی بنشانی تا حداقل قدر ما را بداند و سهم حمایت‌های ما از دولت را بدهد».

آنها گفته‌اند که گزینه‌های مطرح برای معاونت مطبوعاتی را قبول ندارند بویژه علی معزی که سبقه‌ی اعتدالی دارد و به ادعای آنها «اصلا توجهی به اصلاح طلبان ندارد».

این سه نفر وزیر را به استیضاح تهدید کرده‌اند و گفته‌اند در تصمیم خود تجدیدنظر کند، در حالی که صالحی به آنها گفته معزی با نظر رییس جمهور از شورای اطلاع رسانی دولت به وزارت ارشاد می‌آید چرا که روحانی، مشی اعتدالی او را در شورا قبول دارد و برای فضای مطبوعات کشور نیز مفید می‌داند.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. تو وزیری یا روحانی بابا که برات معاون تعیین میکنه ؟ البته رئیس جمهوری که براش وزیر تعیین کنن ، اون هم باید برا وزیرش معاون تعیین کنه.

  2. خوب است لااقل سهمیه خواستشان درامور فرهنگیست تا اندکی این محتضر به زندگی نباتیش ادامه دهد….

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا