خرید تور تابستان ایران بوم گردی

اعلام جرم عبدالرضا داوری و انتقاد الهام سلمانی

عبدالرضا داوری از چهره‌های نزدیک به احمدی نژاد و از اعضای دفتر او که در ماجرای توییت‌های همسرش الهام سلمانی بر سر حواشی زندگی خصوصی‌شان شایعه‌ی خودکشی خود را رد کرده است، می‌گوید از پخش کننده‌ی شایعه شکایت خواهد کرد.

به گزارش انصاف نیوز او در یادداشتی کوتاه با عنوان «اعلام جرم» در کانال تلگرامی‌اش نوشت:

«کانال تلگرامی امید مردم، بعنوان یکی از کانالهای حامی دولت فعلی که از ابتدای فعالیتش، تخریب برابری طلبان و آزادی خواهان را برعهده دارد، روز گذشته شایعه کذب خودکشی اینجانب را منتشر کرد که محتوای دروغین آن، مرزهای رسانه های جهانی را نیز در نوردید.
از آنجاکه اقدام این کانال دروغ پرداز، مصداق قطعی نشر اکاذیب به قصد تشویش اذهان عمومی و اضرار به غیر است، فردا دوشنبه مورخ ۹۸/۳/۲۷ شکواییه خود علیه کانال تلگرامی امیدمردم را به دستگاه قضایی تقدیم خواهم نمود تا ضمن تعقیب و مجازات کذابین، اقدامی برای محدود کردن دروغگویی در جامعه، سامان یابد.
عبدالرضا داوری ۲۶/خرداد/۹۸»

الهام سلمانی هم که در این روزها همچنان در حال توییت کردن در باره‌ی حواشی ماجراست، ساعتی پیش در واکنش به منتقدان نوشت: «منطق مدافعان آقای داوری را از آنرو درک نمی‌کنم که معتقدم حاصل جمع انتقاد از #نجفی و دفاع از #داوری برابر است با: #استاندارد_دوگانه»

تکمیلی در ساعت ۲۰:۳۰ 

عبدالرضا داوری که در چند پیام به علنی شدن آنچه مسایل خصوصی می‌خواند، انتقاد کرده بود، در یادداشتی دیگر نوشت:

بسمه تعالی
سرکار خانم الهام سلمانی
با سلام و تحیات
نظر به به ضرورت شفافیت و ابهام زدایی درباره ادعاهایی که جنابعالی اخیرا در فضای مجازی علیه اینجانب و همکارانم در اتاق شیشه ای مطرح نموده اید و با توجه به اهمیت موضوعات مطروحه در سطح افکار عمومی جامعه ایرانی، بدینوسیله از جنابعالی دعوت می کنم با حضور در برنامه بعدی اتاق شیشه ای که بصورت زنده از اینستاگرام پخش خواهد شد، شرایطی را برای قضاوت دقیق تر و منصفانه تر توده های مردم فراهم آوریم؛ بدیهی است ارجاع موضوعات به قضاوت افکارعمومی، میتواند شیوه ای مناسب برای حل و فصل اختلافات و رفع مجادلات در عرصه های مختلف باشد.
پیشاپیش از اینکه دعوت شفاف، خیرخواهانه و ابهام زدایانه اینجانب را با اعتماد به محکمه افکار عمومی می پذیرید، سپاسگزارتان هستم.

با احترام
عبدالرضا داوری
۲۶/خرداد/۹۸

پاسخ سلمانی به داوری

تکمیلی در ساعت ۱۲:۵۲ بامداد دوشنبه:

الهام سلمانی همسر داوری در توییتر در واکنش به دعوت او نوشت:

نکاتی خطاب به آقای عبدالرضا داوری

باسلام

یکم: از اینکه متعاقب دو هفته آزمون و خطا، سرانجام به جمع بندی توام با آرامش نسبی دست یافته‌اید، عمیقا خرسندم.

دوم: مذاکره با اتاق شیشه‌ای را نظر به دلایلی که اهم آن به شرح زیر است، قویا رد می‌کنم:

۱. تا زمان تعیین تکلیف اهانت مکتوب به ساحت ج.ا، برنامه‌ی اتاق شیشه‌ای را در راستای پروژه‌ی نفوذ و از اعتبار، ساقط می‌دانم.

۲. اتخاذ رفتار دوگانه با مدعوین برنامه نظیر آنچه در قبال آقای نیک آهنگ کوثر اعمال شده را مذموم و مباین اخلاق فردی -رسانه‌ای ارزیابی می‌کنم.

سوم: تا پیش از فرارسیدن موعد دادگاه فرهنگ و رسانه که در اطلاعیه‌ی قبلی مرا دعوت نموده‌اید، مجددا شما را به طلب استغفار از خالق، کسی حلالیت از خلق و اگر فرصتی دست داد: به جویا شدن از احوالات آئین و آوین عزیز دعوت می‌کنم.

الهام سلماتی ۲۶/۳/۹۸

عبدالرضا داوری: خودکشی نکردم

واکنش عبدالرضا داوری: طلاق است، پرستو نیست

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

یک پیام

  1. شناخت چندانی از آقای داوری ندارم لکن مصاحبه ایشان با شبکه ضد ایرانی من و نو برایم خیلی اعجاب آور بود زیرا ضدیت این شبکه با نظام و مردم داخل ایران کاملا روشن است . اینکه بودجه این شبکه توسط پهلوی ها تامین می شود و اصولا بلند گوی سلظنت طلبها شاخه رضا پهلوی هستند .در مورد اختلاف با همسر بهتر این است هر دو در چهاردیواری
    خانه به توافق برسند .اصلا خوب نیست مسایل خصوصیشان رسانه ای شود به هر حال خانه حریمی مقدس است و احترام به آن وظیفه ساکنینش است .اینجور که عمل می کنند موجب بدبین شدن بیشتر جوانان به امر ازدواج می شوند .سعی کنند حرمت ها را پاسداری نمایند به خصوص چنانچه فرزند یا فرزندانی مشترک هم دارند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا