خرید تور تابستان ایران بوم گردی

«استعفای رییس دانشگاه شهید بهشتی به دلیل فشار نهادهای امنیتی نبود»

«منصور غلامی»، وزیر علوم با بیان اینکه استعفای رئیس سابق دانشگاه شهید بهشتی تحت فشار صورت نگرفت گفت: این استعفا کاملا بر اساس خواسته دکتر صدوق اتفاق افتاد و فشاری از سوی وزارتخانه و یا نهادهای امنیتی وجود نداشت.

به گزارش ایسنا، دکتر منصور غلامی در حاشیه مراسم تودیع و معارفه رئیس سابق و سرپرست جدید دانشگاه شهید بهشتی که امروز در مرکز همایش‌های بین‌المللی این دانشگاه برگزار شد به حاشیه‌های تغییر رئیس این دانشگاه اشاره کرد و گفت: استعفای دکتر صدوق رئیس دانشگاه شهید بهشتی تحت فشار نبود. در واقع ایشان استعفا دادند و چون نزدیک بازنشستگی بودند، تاکید کردند که فرصتی داده شود تا بتواند قبل از دوره بازنشستگی به فعالیت علمی پژوهشی بپردازد.

وی در ادامه با تاکید بر اینکه استعفای رئیس سابق دانشگاه شهید بهشتی به هیچ عنوان با فشار صورت نگرفت، گفت: متاسفانه مسائلی همیشه به افراد گفته می‌شود اما این به هیچ عنوان صحت ندارد. چه کسی می‌خواهد برای استعفا به او فشاری وارد کند؟ این در حالی است که از طرف نهادهای امنیتی هم فشاری برای این استعفا وارد نشده است.

وزیر علوم همچنین در خصوص آخرین پیگیری‌های وضعیت دانشمند بازداشتی ایران نیز گفت: متاسفانه هنوز خبر جدیدی در این زمینه نداریم و وزارت امور خارجه قرار است این کار را پیگیری کند. چرا که ما به پیگیری موارد رخ داده در خارج از کشور دسترسی نداریم.

دکتر غلامی در خصوص ورود دیوان عالی اداری کشور به اعتراض داوطلبان نظام قدیم کنکور 98 نیز گفت: من فکر می‌کنم بحث کنکور یک بحث مشخص و معین است و چیزی برای اینکه احیانا دیوان عالی کشور بخواهد به آن بپردازد وجود ندارد اما حالا باید منتظر شد تا ببینیم چه اتفاقی می‌افتد.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا