خرید تور تابستان ایران بوم گردی

علی پروین پس از دیدار با وزیر: همه از انصاری‌فر حمایت می‌کنیم

«علی پروین»، پیشکسوت باشگاه پرسپولیس پس از صحبت‌های مختلف مطرح شده که حواشی را به دنبال داشت و به نظر می‌رسید کدورت‌هایی را به وجود آورده بود به دیدار وزیر و ورزش و جوانان رفت.

به گزارش ایسنا، علی پروین پس از دیدار با وزیر ورزش و جوانان که امروز(شنبه) در محل وزارت ورزش و جوانان برگزار شد، ‌ با اشاره به اینکه در مورد پرسپولیس و مسائل گذشته باشگاه صحبت‌هایی را با وزیر ورزش و جوانان انجام دادیم و قرار بر این شد تا همگی انصاری‌فرد مدیرعامل جدید باشگاه حمایت کنیم، ‌گفت: این حمایت همواره وجود داشته است و هر زمانی که وزیر ورزش و جوانان برای باشگاه مدیرعامل تعیین کرده از سوی پیشکسوتان مورد حمایت واقع شده است.

وی ادامه داد: به نظر من انصاری‌فرد از جنس فوتبال است و طی چند سال اخیر تنها مدیرعامل پرسپولیس بوده است که قبلا فوتبالیست بوده و اکنون به عنوان مدیرعامل باشگاه پرسپولیس منصوب شده ، ‌بنابراین همه ما از او حمایت می‌کنیم و امیدواریم که پرسپولیس مجددا قهرمان لیگ شود.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس با بیان اینکه بعضی مواقع حرف‌هایی زده می‌شود که به عنوان گلایه مطرح است و دعوایی وجود ندارد، ‌اظهار کرد: مردم استقلال و پرسپولیس را دوست دارند و باید این دو تیم ساماندهی شوند. باید بدانیم که اگر به موقع پول فوتبالیست را بدهی چشم‌هایشان را نیز جلوی توپ می‌گذارند.

پروین با بیان اینکه گفته بودند علی پروین به دنبال پست است، ‌ گفت: به دنبال پست و مقام نیستم و کشش قبول مسوولیت ندارم. من عاشق پرسپولیس هستم و ۳۰ سال در این تیم زحمت کشیدم و مردم در حضور ما گلایه می‌کنند  و ما نیز این صحبت‌ها را منتقل می‌کنیم و حرف دلمان را می‌زنیم.

وی ادامه داد: باید قدر ورزشکاران را در رشته‌های مختلف بدانیم چراکه آن‌ها در رشته های مختلف ورزشی زحمت کشیده‌اند و امیدواریم با توجه به زحمت‌هایی که کشیده می‌شود هواداران این دو تیم شاد و خوشحال به خانه بروند.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا