خرید تور تابستان ایران بوم گردی

تحلیل و خبر عبدالله شهبازی از ماجرای صدرالساداتی

عبدالله شهبازی تحلیلگر سیاسی و تاریخ پژوه، بعدازظهر یکشنبه در دو متن کوتاه در کانال تلگرامی خود درباره‌ی ماجرای برادران صدرالساداتی نوشت:

۱.

اکنون با قطعیت بیشتر می‌نویسم:

تمام ماجراهای جنجالی که پس از پخش مصاحبه ژیار گل با مازیار ابراهیمی در بی‌بی‌سی فارسی یکی پس از دیگری رخ داده است؛ از غوغای بزرگ ناشی از نامه منتسب به آیت‌الله آملی لاریجانی تا ناپدید شدن برادران صدرالساداتی و حتی جنجال بر سر احکام قضایی سنگین اخیر، همه و همه مهندسی‌شده از سوی یک کانون و برای به محاق بردن رسوایی پرونده ترورهای هسته‌ای است. اینگونه جنجال‌سازی‌ها ادامه دارد.

۲.

درباره ماجرای ناپدید شدن جنجالی برادران صدرالساداتی از منابع مورد وثوق و مطلع تحقیق کردم. به یقین رسیدم که ماوقع اینگونه بوده است:

برخی مقامات استان هرمزگان شرکت آقای سید روح‌الله صدرالساداتي (نماینده مجلس خبرگان) در مراسم بندرعباس را به مصلحت نمی‌دانند و به یکی از نهادهای ذیربط اطلاع می‌دهند. نهاد مزبور محترمانه به آقای صدرالساداتی توصیه می‌کند که فعلاً برای سخنرانی به بندرعباس نرود. نامبرده و همراهان به شکلی عجیب تلفن همراه را خاموش کرده و به کهک و سپس کیاسر می‌روند و جنجال فوق در پیرامون ایشان پدید می‌آید.

انتقاد میلاد گودرزی به صدرالساداتی: چه می‌کنید؟!

توییت انصاف | واکنش‌های توییتری به ماجرای برادران صدرالساداتی

بیانیه‌ی زنده صدرالساداتی: خودمان موبایل را خاموش کردیم

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

یک پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا