خرید تور تابستان ایران بوم گردی

چند نکته از استعفای آقای دکتر ظریف

حجت الاسلام هادی سروش، مدرس حوزه، در یادداشتی با عنوان «چند نکته از استعفای آقای دکتر ظریف» نوشت:

یکم ؛
فراموش نمی‌کنیم که دست و زبان او بود که با استادی تمام؛ مفتخر به مذاکرات عزتمندانه شد و سایه ترس و جنگ را از جامعه محو نمود.

دوم ؛

او اهل استعفاء نبوده و نیست چون مرد روزهای سخت است، اما غیرت دینی و وطنی اش اجازه نشستن غبار بر چهره بین المللی شهروندان کشورش که همان چهره دیپلماسی است را نمی‌دهد.

سوم ؛
افتخار محبوب ترین دیپلمات چهل ساله تاریخ جمهوری اسلامی این شد که در برابر استعفایش ، مقام رسمی اسرائیل بگوید: 《ظریف رفت ، راحت شدیم . و
بعد این مثَل عربی را گفت : رَحَل ظریفُ حیثُ اَلقَت ؛ برود که دیگر باز نگردد 》.

چهارم ؛
استعفای او گزارش از فعال بودن رقبای انتخابات ریاست جمهوری نیست چون این توفیق را همواره آنان داشته و خواهند داشت ، بلکه گزارش از رخنه “دلواپسان” به بخش‌هایی در دولت است تا احیانا هماهنگی های ضروری را نابود کنند.

پنجم ؛
چه بخواهیم و چه نخواهیم ؛ قوام بین المللی “جبهه مقامت” ؛ از راه دقیق دیپلماسی عبور می‌کند ، چون روشن است که نبود چهره های محبوب دیپلماتیک در ملاقات‌های مهم مسوولان ، اگرچه مفتخر به حضور چهرهای عزیز سرداران جبهه مقاومت هم باشد ، ناقص است و خدای نکرده به “محاق” می‌رود.

ششم ؛
نه تنها در ادبیات سیاسی برخی بخاطر “عطش قدرت” سالهاست که ادبیات دشمن نهادینه شده ! بلکه روشن شد که برخی از مدعیان حضور در “جبهه مقاومت” وقتی در سخت ترین روزهای عملیات دیپلماسی که سربازان دیپلماتیک کشور مشغول جانفشانی‌اند ، آنان بی‌شرمانه نقش نفوذی دشمن را دارند و دیدیم کاملا مثل اسرائیل حرف زدنند!

هفتم ؛
جناب رییس جمهور بداند و صدالبته که می‌داند که رقیبان بی انصاف به چیزی غیر از بی اعتبار کردن دولتش راضی نمی‌شوند ، پس وزرایی که همه اعتبار دولت هستند را به هر قیمتی که شده حفظ کند.

هشتم ؛
سیره امام خمینی از ابتدای پیروزی انقلاب و سخت ترین روزهای سخت جنگ ، تا دعوت شوروی سابق و مکتب کمونیسم به الهیات و اسلام ؛ احترام به دیپلماسی کشور بود.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. با همه این حرف ها ایشان دروغگوی بدی است…او همواره به ملت ایران دروغ گفته و باز هم خواهد گفت چون بقا در دو چیز است دروغ و درفش!!!!!!

    3
    8
  2. خوب بود ک آقای هادی سروش چند تا نکته رو مشخصا توضیح میداد:
    1. منظور ایشون از مذاکرات عزت مندانه کدوم مذاکراته؟ منظورشون برجامه؟ آیا برجام عزت مندانه بوده؟ مذاکره ای که ایران همه وظایفش رو انجام داده ولی طرف دیگه هیچ کاری نکرده و زده زیر میز، آیا این عزتمندانه س؟ واقعا ملاک های آقای هادی سروش برای یک مذاکرات عزت مندانه چیه ؟
    2. منظور ایشون از سایه جنگ چیه ؟ رهبری بازها گفتند که جنگی در کار نیست. کاری به حرف رهبری اصلا نداریم. آقای سروش روی چه نشونه و واقعیتی ترس و جنگ رو نتیجه گرفته، و بعدش هم گفته که آقای ظریف با دستان توانمندش!!!!!!! این جنگ و ترس رو از بین برده؟
    3. خوبه که این واژه دلواپسان رو دیگه به کار نگیریم، چون دیدیم که در قضیه برجام حرف همین دلواپسان درست از آب درآمد. آقای هادی سروش اقتصاد مملکت قفل شده، حواستون هست؟
    4. عجیبه که آقای هادی سروش پیروزی جبهه مقاومت رو به دیپلماسی دولت نسبت میده. کدوم دیپلماسی منظورتونه؟ اصلا دولت کجای جبهه مقاومت حضور داشته ؟ این دولت نماد عقب نشینی هست، نچسب ترین چیز به این دولت مقاومت هست آقای سروش.
    خداوند قلم همه ماها رو از طرفداری های بی مایه حفظ کنه.

    1
    1
  3. مگه اینکه یه عده موذی بادمجون دور قاب چین به برجام و مذاکرات ذلیلانه اش و تیمی که فقط به طرف خارجی چشم گفت، افتخار کنن…….

    1
    1

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا