خرید تور تابستان ایران بوم گردی

اولین پیام تلویزیونی روحانی +پیامهای تبریک به روحانی

حجت‌الاسلام والمسلمين حسن روحاني در اولين پيام تلويزيوني خود به عنوان رييس‌جمهور منتخب مردم که از طريق بخش خبري 21 شبکه اول سيما پخش شد، از رهبر انقلاب و آحاد مردم ايران و همين طور از آيت الله هاشمي رفسنجاني و حجت الاسلام والمسلمین سيد محمد خاتمي براي کمک به خلق حماسه سياسي قدرداني کرد.

به گزارش انصاف نیوز، متن اين پيام که توسط حسن روحاني بصورت زنده خوانده شد، به اين شرح است:

«بسم الله الرحمن الرحيم

ان تنصروالله ينصرکم و يثبت اقدامکم

خدا را شکر مي‌کنم که بار ديگر خورشيد عقلانيت و اعتدال را بر ايران تاباند و نداي وحدت و انسجام اين ملت را در جهان طنين‌انداز کرد.

ملت سرافراز ايران

حماسه حضور و مشارکت موثر و معنادارتان در انتخابات در راه انجام وظايف ديني و ملي و در پاسخ به نداي رهبري معظم انقلاب بر شما مبارک باد. بي‌ترديد پيروز اين انتخابات شماييد و آگاه و آرام و اميدوار و با اعتقاد به حق و اعتما به نظام مردم‌سالار ديني، گامي بلند و استوار در راه عزت و منافع ملي و مديريت بر پايه اعتدال و اصلاح و تدبير برداشتيد. شما نشان داديد که خداوند تغيير و تحول در هيچ ملتي را جز با خواست خود آنان محقق نمي‌کند. اين پيروزي، پيروزي خرد، پيروزي اعتدال، پيروزي رشد و آگاهي و پيروزي تعهد و تدين بر افراط و بداخلاقي است که از هر گوشه‌ي ايران سربلند در همه روستاها و شهرها سر برآورد و ايران و ايرانيان را يک بار ديگر در همه جاي جهان سرفراز کرد. اين پيروزي افتخارآفرين را به يکايک شما ملت بزرگوار و شريف از مرد و زن، پير و جوان در داخل و خارج کشور و همه اقوام و پيروان اديان و مذاهب تبريک و سپاس مي‌گويم. ياد امام راحل (ره) و شهيدان والامقام انقلاب اسلامي و دفاع مقدس را گرامي مي‌دارم. سپاس ويژه اين فرزند کوچک حوزه و دانشگاه ارزاني رهبر معظم انقلاب، مراجع عظام تقليد، روحانيت معزز و استادان فرهيخته کشور باد که با درايت و شجاعت روح اميد را در مردم دميدند و بي‌شک نقش اميدآفرين آيت‌الله هاشمي رفسنجاني و حجت‌الاسلام والمسلمين سيدمحمد خاتمي که از چهره‌هاي درخشان نظام در اين خيزش خروش بودند شايسته قدرشناسي است. همچنين تلاش همه دست‌اندرکاران انتخابات در شوراي محترم نگهبان، قواي سه‌گانه نظام، وزارت کشور، ستادهاي اجرايي و نظارت و نيروهاي نظامي و انتظامي را ارج مي‌نهم و سپاس مي‌گويم. ملت ايران من به عهدي که با شما مردم بسته‌ام وفادار خواهم بود و با اتکا به دعاي خير و استمرار حضور و حمايت شما تا پايان اين راه پرافتخار از پاي نخواهم نشست. بي‌گمان اين حضور عزتمند در صحنه سياسي، پيام‌آور آرامش و ثبات و اميد در عرصه اقتصاد نيز خواهد بود و چشمه خروشان همت کارگران، کشاورزان و کارآفرينان، موج حرکت و برکت را در توليد و اشتغال به راه خواهد انداخت. اينک در آستانه اين مرحله جديد، فرصت تازه پديد آمده است که در صحنه بين‌المللي نيز آنان که مردم‌سالاري و آيين تعامل و گفت‌وگوي آزاد و حق جويانه را به راستي پاس مي‌دارند با ديدن اين حماسه عظيم مردمي با زبان احترام و انصاف و پذيرش حقوق جمهوري اسلامي ايران با اين ملت بزرگ سخن بگويند تا پاسخ مناسب نيز بشنوند و با تلاش براي گسترش مناسبات بر پايه منافع متقابل صلح، امنيت و توسعه را در منطقه و جهان اعتلا بخشند. باور کنيم که با همت مردم فصل جديد همدلي آغاز شده است. بار ديگر به توان اين ملت شگفتي آفرين ايمان بياوريم و به مدد همه فرزانگان و شايستگان خدمت به اين مردم وفادار را ساماني نو بخشيم. من در اين راه دست همه اعتدال‌گرايان، اصلاح‌طلبان و اصول‌گرايان را به گرمي مي‌فشارم و از همه کساني که اين بنده کوچک را شايسته اعتماد خود دانستند درخواست کمک و همکاري در ادامه راه دارم و از ديگر نامزدهاي محترم که با حضور و رقابت خويش به خلق حماسه سياسي و شفافيت ديدگاه‌ها کمک کردند تشکر مي‌کنم و مساعدت آن‌ها را در راه خدمت به ملت انتظار دارم. اميدوارم همه آنان که به ديگر نامزدهاي محترم راي داده‌اند نيز اين بنده را خدمتگزار مخلص خود بدانند زيرا که من خود را پاسدار حقوق همه ملت ايران مي‌دانم و از خداي بزرگ براي دولت تدبير و اميد توفيق خدمت براي ايران عزيز، آرزوي سربلندي و براي ملت ايران بهروزي را خواستارم.

موفق و پيروز باشيد»

پيام رهبر انقلاب:
پيروز حقيقي انتخابات ملت بزرگ ايران است

در پي برگزاري يازدهمين دوره انتخابات رياست‌جمهوري و چهارمين دوره انتخابات شوراهاي اسلامي شهر و روستا، رهبر معظم انقلاب اسلامي پيام تشكر و قدرداني خطاب به مردم ايران صادر كردند. به گزارش خبرگزاري فارس به نقل از پايگاه اطلاع‌رساني دفتر مقام معظم رهبري متن كامل این پيام به شرح زیر است:

بسم‌الله الرحمن الرحيم

ملت عزيز ايران!

صحنه حماسي و پرشور انتخابات در روز جمعه 24 خرداد، آزمون خيره‌كننده ديگري بود كه چهره مصمم و پر اميد ايران اسلامي را در معرض نگاه دوستان و دشمنان نهاد. رشد فزاينده سياسي و پاي فشردن بر مردم‌سالاري ديني صادقانه، حقيقت تابناكي است كه با حضور متراكم شما در پاي صندوق‌هاي راي، يك بار ديگر در عمل به اثبات رسيد و باطل‌السحر بافته‌ها و گزافه‌هاي دشمنان و حسودان و طمع‌ورزان شد. حماسه حضور شما پيوند مستحكم ايران و ايراني را با نظام اسلامي به رخ همه بدخواهاني كشيد كه با صد ترفند سياسي و اقتصادي و امنيتي در پي گسستن يا سست كردن اين اعتماد و پيوند مقدس‌اند. ايراني مومن و غيور در انتخابات ديروز، ظرفيت عظيم خود را در مواجهه متين و خردمندانه با جنگ رواني بازيگران سلطه و استكبار، با زيبايي و چيره دستي هر چه تمام‌تر به تصوير كشيد و كشور خود و منافع ملي خود و آينده پر تلاش و اميدوارانه خود را بيمه كرد. پيروز حقيقي انتخابات ديروز ملت بزرگ ايران است كه به حول و قوه الهي توانست گامي استوار بردارد و گوهر نفوذ ناپذير و چهره پر نشاط و مصمم و دل سرشار از اميد و ايمان خود را به نمايش بگذارد. اينجانب با خشوع و خاكساري در برابر لطف و رحمت خداوند حكيم و عليم، جبهه سپاس بر زمين مي‌سايم و خود و شما را به ذكر و شكر و قدرشناسي اين نعمت بزرگ فرا مي‌خوانم و با سلام و عرض اخلاص به حضرت ولي‌الله الاعظم روحي فداه و تبريك به ملت عزيز و به رييس‌جمهور منتخب جناب حجت‌الاسلام آقاي حاج شيخ حسن روحاني نكاتي را به ايشان و همه آحاد ملت عرض مي‌كنم:

1- اكنون كه حماسه سياسي و نقطه اوج آن در جمعه بيست و چهارم خرداد با پيروزي ملت ايران و نظام جمهوري اسلامي به سرانجام رسيده است، هيجان و التهاب روزها و هفته‌هاي رقابت، بايد جاي خود را به همكاري و رفاقت داده و طرفداران نامزدهاي رقيب در آزمون بردباري و متانت و دانايي نيز جايگاه شايسته خود را به دست آورند. هيچ احساسي، چه شادماني و چه ناشادماني، نبايد كسي را به رفتار و گفتاري دور از شأنِ خردمندي و فرزانگي وادار كند. نگذاريد بدخواهان، احساسات مردم را ابزار خواسته‌هاي پليد خويش كنند. وحدت ملي و رفق و مدارا پشتوانه امنيت كشور و خنثي‌كننده ترفندهاي دشمنان است.

2- رييس‌جمهور منتخب، رييس‌جمهور همه ملت است. همه بايد براي دست يافتن به آرمان‌هاي بزرگي كه رييس‌جمهور و همكاران وي در دولت، متعهد و مسوول تحقق آنند، به آنان كمك و با آنان همكاري صميمانه كنند.

3- اكنون پس از هفته‌ها گفتن و شنودن، نوبت كار و اقدام است. رييس‌جمهور منتخب، تا روز پذيرش رسمي مسووليت، داراي فرصت ارزشمندي است كه شايسته است بيشترين بهره از آن برده شود و كارهايي كه شروع مسووليت خطير رياست‌جمهوري، بدان نيازمند است، بي‌درنگ آغاز شود.

4- تحقق حماسه انتخابات، بدون شركت و رقابت و تلاش ديگر نامزدهاي رياست‌جمهوري امكان‌پذير نبود. لازم مي‌دانم از همه شخصيت‌هاي محترمي كه پاي در اين ميدان نهاده و با تلاش خستگي‌ناپذير خود، صحنه مسابقه‌يي شور‌انگيز را آفريدند، صميمانه تشكر كنم و آنان را باز هم به نقش آفريني در عرصه‌هاي گوناگون انقلاب و نظام اسلامي فرا بخوانم.

5- و نيز لازم مي‌دانم از همه آحاد ملت كه اين‌بار نيز حادثه‌يي ماندگار خلق كردند، به ويژه از حضرات مراجع معظّم و علماي اعلام و نخبگان دانشگاهي و سياسي و فرهنگي كه در ترغيب به مشاركت، نقش‌هاي ارزنده ايفا كردند، و نيز از دست‌اندركاران برگزاري انتخابات رياست‌جمهوري و شوراهاي شهر و روستا به ويژه وزارت كشور و شوراي محترم نگهبان كه زحمات طاقت‌فرساي اين هفته‌هاي پركار را صبورانه تحمل كردند و با امانت كامل، اين‌بار سنگين را به سرمنزل رساندند، و نيز از ماموران پر تلاشي كه امنيت اين پديده حساس را در كشوري با اين وسعت، تا اقصي نقاط آن، تضمين كردند و همچنين از همه دستگاه‌هاي همكار آنان، صميمانه تشكر كنم و اجر وافر الهي را براي آنان مسالت نمايم.

6-لازم مي‌دانم به شكل ويژه از رسانه ملي و دست‌اندركاران محترم آن‌كه شور انتخابات را رهين تلاش هنرمندانه و مبتكرانه خود ساختند و راوي صادق و صريح گرايش‌ها و انديشه‌ها و هدف‌هاي نامزدان رياست‌جمهوري شدند و چگونگي دست به دست شدن قدرت در نظام جمهوري اسلامي را، به شكل آشكار در برابر چشم جهانيان گذاشتند، تشكري بسزا و بليغ كرده، اجر و توفيق آنان را از خداوند مسألت نمايم. در پايان بار ديگر با خشوع و ابتهال، نعمت‌هاي بزرگ الهي را سپاس گفته و با تكريم ياد امام بزرگوار و شهيدان و ايثارگران عالي مقام، آينده‌يي هر چه بهتر را براي اين كشور و اين ملت آرزو و مسألت مي‌كنم.

و السّلام عليكم و رحمت الله
سیّدعلی خامنه‌ای
۲۵ خرداد ماه ۱۳۹۲

در شادمانی سیاسی ملت سهیم‌ هستم
توصیه مهم هاشمی به روحانی؛
باران اگر طریق افراط بپیماید سیلاب می‌شود

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام با تقدیر از حضور حماسی مردم در انتخابات ۲۴ خرداد، از حجت‌الاسلام روحانی، رئیس جمهور منتخب ملت خواست با تحقق وعده‌هایش نور امید را با تدبیر دولتش هر روز در جامعه مشعشع‌تر کند.
فارس نوشت: آیت‌الله هاشمی رفسنجانی با صدور بیانیه‌ا‌ی به مناسبت حماسه سیاسی انتخابات 24 خرداد، پیروزی حجت‌الاسلام حسن روحانی را به وی تبریک گفت.

متن پیام رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام به شرح ذیل است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

هاتف آن روز به من مژده‌ این دولت داد            که در آن جور و جفا، صبر و ثباتم دادند

مردم بزرگوار و شریف ایران اسلامی

آنچه روز جمعه 24 خرداد با قدم‌ها و قلم‌های شما در صحیفه تاریخ این سرزمین رقم خورد، اوج شور و شعور ملّی و اسلامی و بهترین تعبیر برای اجتهاد سیاسی بود که خاتمیت اسلام را در توجه به شرایط زمان و مکان در دنیا جاودان کرد. حضوری که اگر چه در امتداد انقلاب اسلامی بر دوام بود امّا زمزمه‌های شومی به گوش می‌رسید تا بر این آئینه‌‌ همدلی، همراهی و همکاری، غبار یأس و ناامیدی بنشانند.

اینجانب خاضعانه از همه شما مردان و زنان، دختران و پسران و پیر و جوان از همه قشرها و صنوف در شهرها و روستاها که «حماسه سیاسی» در تعبیر رهبری را عینیت بخشیدید، تشکّر و قدردانی می‌ نمایم و خود را در شادمانی سیاسی و شیرینی تحقق وعده‌های الهی با شما مردم زمان‌شناس و فهیم، سهیم می‌دانم و به منتخب مردم، حجت‌الاسلام والمسلمین جناب آقای دکتر حسن روحانی تبریک می‌گویم و امیدوارم با سرمایه ارزشمند اعتماد و اطمینان مردم و حرکت در مسیر تحقق وعده‌های انتخاباتی و برنامه‌های ارائه شده، نور امید را با تدبیر دولت خویش هر روز در جامعه مشعمشع‌تر نماید.

این انتخابات و نتایج معنادار آن درس‌های فراوانی در ابعاد سیاست داخلی و خارجی داشت که واکاوی و یادآوری آن از ضرورت‌های تحلیل‌های منطبق بر واقعیت‌هاست.

به جهانیان و مدعیان سردمداری ملل و نحل درس داد که مردم ایران را نمی توانید پشت دیوارهای تحریم محصور نمایید و شعار تعامل با ملت‌ها، بدون حضور صاحبان متمدن‌ترین و بافرهنگ‌ترین آنها، یعنی ایرانیان، مانند بهار بدون سرسبزی است و خزانی بیش نیست.

به همسایگان مرزهای جغرافیایی این کشور، درس داد که باید قدر همجواری با مهربان‌ترین و با درایت‌ترین ملت منطقه را بدانند و بیهوده بر طبل اختلاف نکوبند و صلاح مملکت خویش را در همکاری با ایران بجویند.

به بزرگان اندیشه‌ساز در داخل کشور، درس داد که تحجّر، دگم‌اندیشی، بداخلاقی‌ها، حذف‌ها، طردها و انحصارطلبی‌ها، متاعی بی‌بها و مقطعی است و جایی در طاقچه‌ ذهن و زبان مردم این سرزمین ندارد و مهربانی، تعامل و اعتدال، بهترین زبان برای گفت‌وگو با مردم است و به‌ ویژه جوان ایرانی خوب می‌داند که چگونه در برگه‌های آرای خویش به سفیران عطوفت سلام دهد.

به تحریف‌کنندگان تاریخ درس داد که مردم پازل‌های بریده شده از قیچی تحریف و سانسور را در واقعیت‌های جامعه پیدا می‌کنند و نمی‌گذارند تحریف در تاریخ نهادینه شود وزمانِ شادمانیِ مقبولیتِ دروغ‌پراکنی‌ها تا اولین فرصت ممکن برای اعلام بیزاری عمومی است و آنچه در دین مبین اسلام ناپسند است، برای همه عقول، با همه اختلافات سلیقه‌ای و جناحی، ناپسندتر است.

به کینه‌جوسازان و دشمن‌تراشان درس داد که مردم، به هنگام نیاز «أَشِدَّاء عَلَى الْکُفَّارِ» را با «رُحَمَاء بَیْنَهُمْ» در یک آیه تلاوت می‌نمایند و برای تبیین تعامل با جهانیان، به این کلام نورانی قرآن پایبندند که «وَ لا تَسُبُّوا الَّذینَ یَدْعُونَ مِنْ دُونِ اللَّهِ فَیَسُبُّواْ اللّهَ عَدْوًا بِغَیْرِ عِلْمٍ».

انتخابات 24 خرداد فقط یک رویداد سیاسی نبود، بلکه یک اتفاق فرهنگی، یک هشدار اقتصادی و یک همراهی اجتماعی برای اعلام انزجار از کلّه‌شقی، قانون‌گریزی و فراز و فرودهای افراط و تفریط و برگشت به راه اعتدال و عقلانیت است که جان‌مایه رسالت نبوی و اساس تعالیم ائمه هداست.

به منتخب محترم مردم که الحمدلله از السابقون عقلای قوم و از آشنایان با رمز و راز دفاع منطقی از جمهوریت، اسلامیت و تمامیت ارضی ایران و از فرزندان فهیم حوزه و دانشگاه است، مشفقانه و برادرانه توصیه می‌نمایم که فرصت‌ها و امتحان الهی چون ابرها می‌گذرند و باران نیز، اگر طریق افراط بپیماید، سیلاب می‌شود و اگر معتدل ببارد، هم چشم‌انداز و هم واقعیتِ طبیعت را عوض می‌نماید.

ایشان خوب می‌دانند که صدف‌های اصلاح‌طلبی، اصول‌گرایی و مستقل‌های سیاسی، در این سرزمین پُر از مرواریدهای درخشان است که دلشان برای سربلندی ایران می‌تپد و رویگردانی مردم از تنگ‌نظری دراستفاده از ظرفیت‌های انسانی و خانه‌نشین کردن سرمایه‌های ملی و دینی است.

اینجانب یک‌بار دیگر به آحاد مردم عزیز ایران «دست‌مریزاد» می‌گویم و از دست‌اندرکاران برگزاری انتخابات که از ماهها پیش زمینه‌های خلق این حماسه سیاسی را فراهم کردند، تشکر می‌‌نمایم و امیدوارم جناب آقای دکتر روحانی، در پایان رقابت‌ها و آغاز فصل رفاقت‌ها، در راه رسیدن به «حماسه اقتصادی» که وعده‌اش را در تبلیغات انتخاباتی داده بودند، از ظرفیت‌های مدیریتی وکارشناسی استفاده نمایند.

ايران دموكرات ترين انتخابات دنيا را برگزار كرد

آيت‌الله هاشمي‌رفسنجاني همچنین در ابتدای جلسه روز گذشته مجمع تشخيص مصلحت نظام، با تشكر و قدرداني از حضور حماسي و پرشور آحاد مردم در داخل و خارج كشور در يازدهمين دوره انتخابات رياست‌جمهوري گفت: در مرحله اول، بايد از الطاف خداوند شكر و سپاسگزاري كنيم كه مردم ايران را، مردمي فهيم، هوشيار، موقعيت و زمان‌شناس قرار داد كه با رصد كردن شرايط كشور و وقوف كامل به مسائل روز كشور، با حضور خيره‌كننده و پرشور خود در پاي صندوق‌هاي رأي، حماسه سياسي موردنظر رهبري را به بهترين شكل ممكن تحقق بخشيدند. رييس مجمع تشخيص مصلحت نظام از دست‌اندركاران انتخابات كه اين حماسه ملي را در كمال آرامش و امنيت كامل و با توجه به تعدد نامزدها و همزماني دو انتخابات برگزار كردند، گفت: مردم وفادار و فهيم و متدين جمهوري اسلامي ايران در روز 24 خرداد ماه به دنيا ثابت كردند كه به هيچ‌وجه تحت تاثير تبليغات سوء داخلي و خارجي قرار نگرفتند و براساس درك و فهم بالا، به تكليف خود عمل كردند. ايشان افزود: اگر دشمنان جمهوري اسلامي ايران ذره‌يي انصاف داشته باشند، بايد بپذيرند كه ايران، دموكرات‌ترين انتخابات دنيا را برگزار كرد و هيچ شبهه‌اي نمي‌توانند به آن وارد كنند. آيت‌الله هاشمي‌رفسنجاني، همـــچنين با قدرداني از همه نامزدهاي حاضر با سلايق مختلف در عرصه انتخابات رياست‌جمهوري و شوراهــــــاي اسلامي شهرها كه موجبات حضور حماسي مردم در پاي صندوق‌هاي راي را فراهم آوردند، گفت: اميدواريم هر يك از نامزدهاي محترم رياست‌جمهوري كه در مصدر كار قرار مي‌گيرد، به شكرانه حضور پرشور و حماسي مردم خوب كشورمان، تمامي مساعي و تلاش و توان خود را براي تحقق وعده‌هاي داده شده و حل مشكلات مردم كه حقيقتا به‌ويژه در زمينه‌هاي اقتصادي، در سختي قرار دارند، به كار بندد و بتواند مشكلات داخلي و روابط خارجي را براساس مصالح و منافع كشور و خواست اكثريت قاطع مردم حل و فصل كند. در اين جلسه كه اكثريت اعضا و روساي قواي مقننه و قضاييه حضور داشتند، موضوع لايحه تشكيلات و آيين دادرسي ديوان عدالت اداري كه به دليل مغايرت با اصول قانون اساسي مورد ايراد شوراي نگهبان قرار گرفته بود، در دستور كار قرار گرفت و با حضور نمايندگاني از فقها و حقوقدانان شوراي نگهبان، رييس ديوان عدالت اداري، رييس كميسيون قضاي حقوقي مجلس شوراي اسلامي و معاون وزير دادگستري مورد بحث و بررسي قرار گرفت و ماده 12 و تبصره آن با اصلاحاتي به تصويب رسيد.

پيام تبريك رقبا به روحاني

پيام تبريك قاليباف

محمدباقر قاليباف با صدور پيامي خطاب به حسن روحاني رييس‌جمهور منتخب مردم ايران در يازدهمين انتخابات رياست‌جمهوري پيروزي وي را تبريك گفت. به گزارش خبرگزاري مهر، متن كامل اين پيام به شرح زير است: برادر بزرگوار جناب حجت‌الاسلام والمسلمين دكتر حسن روحاني، رييس‌جمهور منتخب ملت ايران؛ بدينوسيله انتخاب شايسته جنابعالي به عنوان رييس‌جمهور اسلامي ايران را صميمانه تبريك عرض نموده و از خداوند متعال براي جنابعالي و دولت آينده، موفقيت و توفيق خدمت به ملت شريف ايران را مسئلت مي‌كنم. بر خود لازم مي‌دانم كه مراتب سپاس و شكرگزاري خود را به پاس مشاركت بي‌نظير مردم در اين انتخابات و خلق يكي از بزرگ‌ترين حماسه‌هاي سياسي تاريخ ايران اعلام دارم. بي‌ترديد اين حماسه بزرگ محصول درايت رهبري و هوشمندي و موقعيت‌شناسي ملت مبارز و قهرمان ايران است. حماسه سياسي عظيم ملت ايران نشان داد كه برخلاف تمام القائات و توطئه‌هاي دشمنان نظام جمهوري اسلامي همچنان مستحكم‌ترين نظام مردمي دنيا است و از عظيم‌ترين پشتوانه مردمي برخوردار است. همه ما بايد قدردان اين ملت عظيم و فهيم باشيم كه با گذشت سي‌و‌پنج سال از انقلاب اسلامي همچنان در صف مقدم تبعيت از ولايت و دفاع از آرمان‌ها و ارزش‌هاي انقلاب قرار دارند. انتظار همه ملت ايران اين است كه دولت آينده براي قدرداني از اين حماسه بزرگ تمام تلاش و همت خود را براي تحقق حماسه اقتصادي به‌كار گيرد. با آرزوي توفيق و سربلندي براي همه خدمتگزاران ايران اسلامي

پيام تبريك محسن رضايي

محسن رضايي با صدور پيامي انتخاب حسن روحاني به رياست‌جمهوري اسلامي ايران را تبريك گفت. به گزارش «تسنيم»، محسن رضايي با صدور پيامي انتخاب حسن روحاني به رياست‌جمهوري اسلامي ايران را تبريك گفت.
حسبنالله ونعم الوكيل، نعم المولي و نعم النصير
ملت شريف و عزيز ايران حماسه باشكوهي كه خلق كرديد بار ديگر جان تازه‌يي به مردم‌سالاري ديني داد. اينجانب اين حماسه بزرگ را به محضر رهبر بزرگوار انقلاب اسلامي و شما ملت عزيز ايران تبريك عرض مي‌كنم و به تشخيص و تصميم شما احترام مي‌گذارم. به جناب آقاي حجت‌الاسلام والمسلمين دكتر حسن روحاني نيز تبريك مي‌گويم و از خداوند متعال توفيق وي را در عبور از مشكلات امروز و رسيدن به آينده‌يي درخشان براي كشور خواستارم. از مردم شريف كشور از ارس تا اروند، از البرز تا زاگرس پر افتخار هم به خاطر حمايت از اين سرباز هميشگي خود تقدير و تشكر مي‌كنم و با توجه به درخواست‌هاي مكرر مردمي براي ارائه برنامه‌هايم به دولت آينده بايد ابراز كنم كه از هيچ كوششي براي نمايندگي شما در رفع تنگناهاي زندگي‌تان فرو‌گذاري نخواهم كرد. درك درست شرايط امروز ايران خصوصاً از سوي دولتمردان، تصميم‌سازان و تصميم‌گيران امري اجتناب ناپذير و عدم شناخت دقيق وضعيت كنوني، موجب تحميل هزينه‌هاي جبران‌ناپذير و هدر دادن فرصت‌هاي بزرگ فراروي ملت عزيز ايران است. به نظر بنده كشور امروز نياز به دولتي فراگير براي تحقق جهاد اقتصادي و رفع تنگناهاي مردم دارد. اين مردم دولتي شايسته شأن خود با تدبير، اقتدار، شجاعت، صداقت و توان اجرايي و عملياتي بالا در اداره امور كشور دارند كه بتواند با بهره‌گيري از تمام توان كشور آرامش را به خانه‌ها بازگرداند. بنده ضمن تقدير و تشكر از حماسه سياسي مردم ايران از خداوند متعال براي شما آرزوي موفقيت كرده و امروز باز هم خود را در صف اول خيزش همدلانه و اخلاق محور براي دفاع از حقوق مردم و پيشرفت ايران بزرگ اسلامي و ملت سرافرازمان مي‌دانم. براي سرباز اين مرز و بوم جهاد هيچ‌وقت به پايان نمي‌رسد. از درگاه حضرت حق سربلندي ملت ايران، مقام معظم رهبري و حضرتعالي را در خدمت به آحاد مردم جامعه خواهانم.

پيام تبريك ولايتي

علي‌اكبر ولايتي پيام تبريكي براي رييس‌جمهوري منتخب ارسال كرد. به گزارش «ايسنا»، متن اين پيام به شرح ذيل است: حجت‌الاسلام والمسلمين جناب آقاي دكتر روحاني، رييس‌جمهور محترم منتخب؛ حضور حماسه ساز ملت بزرگ ايران در يازدهمين دوره انتخابات رياست‌جمهوري، انسجام ملي را به نمايش گذاشت و در اين برهه حساس، امنيت‌ملي را تقويت كرد و دشمنان ملت را نا اميد ساخت. پيروز اصلي اين ميدان همانا مردم فهيم ما هستند كه به دعوت رهبر محبوب خود پاسخ گفتند و حماسه سياسي را رقم زدند. جنابعالي نيز موفق به كسب رأي اعتماد ملت شديد كه مايه مسرت است. اين انتخاب را به مقام معظم رهبري، ملت شريف و جنابعالي تهنيت مي‌گويم و تداوم توفيق را برايتان مسالت مي‌كنم. اميد مي‌رود در دوره رياست جنابعالي، ‌مباني «مردمسالاري ديني» كه يادگار امام راحل است تحكيم يافته و گفتمان رهبري در «عدالت و پيشرفت» تحقق يابد و بتوان با همدلي، قانونگرايي، ولايتمداري و تعامل قوا نقاط ضعف را به سرعت برطرف كرد و با پيگيري راهبرد « مقاومت مدبرانه» بر حق و دستاوردهاي هسته‌يي ابرام ورزيد. اينك با اين اقبال مردمي و پس از تنفيذ و تحليف، جنابعالي رييس‌جمهور همه ملت و از جمله جريان‌ها و افراد رقيب هستيد و لذا همراهي، همكاري و رعايت احترام جنابعالي، وظيفه همگان است. خداوند بزرگ را شاكريم كه نعمت‌هاي بيكران خود را همواره بر ملت ما ارزاني داشته است و اميدوارم قدردان نعمت‌هاي او باشيم. انه ولي النعم

پيام تبريك سعيد جليلي

و ان لو استقاموا علي الطريقه لاسقيناهم ماء غدقاً

جمهوري اسلامي ايران اين ميراث بزرگ امام راحل بار ديگر در 24 خرداد 1392 جمهوريت خود را بر مبناي گفتمان اسلام ناب به رخ جهان كشيده و نمايشي پرشكوه از انتخابات آزاد را بر مبناي الگوي مردم‌سالاري ديني نشان داد. با سپاس بيكران به درگاه الهي و با قدرداني از ملت بزرگ ايران كه با حماسه‌يي ديگر پشتوانه‌يي سترگ را براي اقتدار، سربلندي و پيشرفت نظام خلق كرد و با تشكر و تبريك به رهبر فرزانه انقلاب به خاطر تمهيد اين حماسه بزرگ، براي رييس‌جمهور منتخب مردم برادر گرامي جناب حجت‌الاسلام والمسلمين حسن روحاني در جهت دفاع از آرمان‌ها و حقوق ملت ايران و اعتلا و سرافرازي نظام مقدس جمهوري اسلامي آرزوي موفقيت مي‌كنم و به ايشان براي كسب اعتماد ملت ايران صميمانه تبريك عرض مي‌كنم. با تشكر خاضعانه از ابراز لطف همه عزيزان كه اهداف و برنامه‌هاي مرا به اهداف و آرمان‌هاي انقلاب نزديك‌تر دانسته و به آن راي دادند، تقاضا دارم با حفظ حضور هوشمندانه در صحنه انقلاب، رييس‌جمهور منتخب را در پيشبرد گفتمان انقلاب اسلامي و اهداف عالي نظام مقدس جمهوري اسلامي و خدمت‌رساني به مردم ياري نمايند.

تبريك محمد غرضي

سيدمحمد غرضي در پيامي انتخاب حسن روحاني به رياست‌جمهوري را به وي تبريك گفت. به گزارش ايلنا متن پيام غرضي بدين شرح است: يقينا وظيفه همه نامزدها و ملت ايران حمايت از رييس‌جمهوري منتخب مردم در حركت به سوي اعتلاي انقلاب اسلامي و آرزوي موفقيت براي ايشان است. به رياست محترم جمهوري منتخب تبريك مي‌گويم و توفيق ايشان را در برآوردن خواست‌هاي ملت ايران يعني توسعه فضاي اقتصادي، اجتماعي و سياسي كشوركه لازمه توسعه جمهوريت و اسلاميت در شأن ملت ايران است از خداوند متعال مسئلت دارم. يقينا وظيفه همه نامزدها و ملت ايران حمايت از رييس‌جمهوري منتخب مردم در حركت به سوي اعتلاي انقلاب اسلامي و آرزوي موفقيت براي ايشان است.

پیام دکتر محمدرضا عارف
حضور حماسی مردم، آغازگر فصل جدیدی از اصلاح طلبی و اخلاق مداری در سایه عقلانیت و اعتدال باشد

در پی برگزاری شکوهمند انتخابات ریاست جمهوری، محمدرضا عارف در پیامی این پیروزی ملت ایران را به مردم و رهبری انقلاب تبریک گفت و تاکید کرد:حضور حماسی مردم، آغازگر فصل جدیدی از همدلی، اصلاح طلبی و اخلاق مداری، در سایه عقلانیت و اعتدال باشد و دولت آینده بتواند با بهره گیری از موقعیت کسب شده، فردایی بهتر برای ایران عزیز اسلامی محقق نماید.

این بیانیه به شرح زیر است:

خرسندم از اینکه با همراهی شما توانستیم بار دیگر فجر روشن امید را شاهد باشیم. خوشنودم از اینکه یک بار دیگر ثابت کردیم این مردم هستند که صاحبان و ولی نعمتان واقعی این کشورند.

امروز افتخار می کنم در کنار شما و همراه با شما حماسه ای خلق کردیم که فارغ از هرگونه نگاه خاص سیاسی، پیروز مطلق آن، ایران و ایرانی است. امروز همه ایرانیان از هر قوم و مذهب و از هر جریان و تفکری در خلق این حماسه سهیم اند و نباید فراموش کنیم که عامل این اتحاد و اشتراک “امید” بود؛ امید به فردایی بهتر و پیشرفت و تعالی ایران سرافراز.

مردم ایران بار دیگر ثابت کردند که اگر صداقت و حسن رفتار و اخلاق مداری را در خدمتگزاران خود ببینند به بهترین شکل ممکن همراهی می کنند و امروز چنین کردند. از صمیم قلب امیدوارم که این حضور، آغازگر فصل جدیدی از همدلی، اصلاح طلبی و اخلاق مداری، در سایه عقلانیت و اعتدال باشد و دولت آینده بتواند با بهره گیری از موقعیت کسب شده، فردایی بهتر برای ایران عزیز اسلامی محقق نماید.

اینجانب ، به عنوان فرزند کوچک ملت ،ضمن تبریک این پیروزی به مردم شریف ایران ، بویژه  رهبر معظم انقلاب و کلیه دست اندرکاران برگزاری این حماسه پرشور و شعور، همانند گذشته بر عهد خود با شما باقی میمانم و با تمام توان در خدمت منش و اهداف اصلاح طلبی و اخلاق مداری و کمک به دولت و رییس جمهور آینده خواهم بود.

پیام تبریک آیت‌الله جنتی به روحانی
رئیس جمهور منتخب ملت به خط امام وفادار باشد

آیت‌الله جنتی دبیر شورای نگهبان در پیامی انتخاب حجت‌الاسلام حسن روحانی را به ریاست جمهوری تبریک گفت.
 
به‌گزارش گروه سیاسی خبرگزاری فارس، آیت‌الله احمد جنتی دبیر شورای نگهبان در پیامی انتخاب حسن روحانی به ریاست جمهوری را تبریک گفت.

آیت‌الله جنتی در این پیام با تبریک شرکت حداکثری مردم عزیز در لبیک به ندای مقام معظم رهبری در انتخابات ریاست جمهوری یازدهم، انتخاب حجت‌الاسلام حسن روحانی به عنوان رئیس جمهور منتخب ملت تبریک گفت.

دبیر شورای نگهبان در پایان از روحانی خواست که در خدمت به مردم، به خط امام و ولایت مقام معظم رهبری و قانون اساسی وفادار باشد.


نام

عنوان

پیام

محمود احمدی نژاد

رئیس جمهور 

ضمن تبریک مجدد به جناب حجت الاسلام و المسلمین آقای حسن روحانی که مورد اعتماد اکثریت ملت قرار گرفته اند امیدوارم با قدرشناسی از عواطف و اعتماد ملت عزیز فرصت خدمتگزاری و تلاش برای استقرار عدالت و آبادانی کشور بیش از پیش مهیا گردد.از همه علاقه مندان به سرافرازی ایران انتظار دارد که در تمام فرصت ها رییس جمهور و دولت منتخب را برای پیشبرد هر چه بهتر امور یاری رساند اینجانب و دولت خدمتگزار تا آخرین لحظات مسئولیت همچون روز اول به وظایف خود به طور جدی عمل خواهیم کرد. ( متن کامل پیام)

علی لاریجانی

رئیس مجلس شورای اسلامی

صدیق گرامی حضرت حجت‌الاسلام والمسلمین آقای دکتر حسن روحانی (دام عزه)با سلام. توفیق جنابعالی در کسب رأی اکثریت ملت عظیم‌الشأن ایران را جهت خدمتگذاری در سمت ریاست جمهوری، تبریک عرض می‌کنم.

شکوه و عظمت انتخابات اخیر پشتوانه‌ای ارزشمند برای بهبود شرایط کشور به‌خصوص در زمینه حل مشکل گرانی و بیکاری خواهد بود. ( متن کامل پیام)

آیت الله آملی لاریجانی

رئیس قوه قضاییه

حضور کم‌نظیر ملت بصیر و مقاوم و خداجوی ایران اسلامی در این حماسه بزرگ را به ملت عزیز، مقام معظم رهبری حضرت آیت‌الله خامنه‌ای (دامت برکاته) و منتخب مردم جناب حجت‌الاسلام و المسلمین دکتر حسن روحانی تبریک گفته و خداوند متعال را بر این نعمت عظیم شکرگزاریم. ( متن کامل پیام)

آیت الله هاشمی شاهرودی

رئیس هیات عالی حل اختلاف قوا

حجه الاسلام و المسلمین جناب آقای دکتر حسن روحانی

با سلام و تحیت.سپاس خداوند بزرگ را که در سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی ملت شریف ایران اسلامی را در امتحانی سرنوشت ساز پیروز گردانید و لبیک گو به ندای رهبری معظم انقلاب جنابعالی را که از چهره های شاخص و موفق نظام هستید با رای قاطع به ریاست جمهوری اسلامی ایران انتخاب نمودند اینجانب این پیروزی را به مردم فهیم ایران اسلامی، رهبری معظم انقلاب و جنابعالی که امید موفقیت روز افزونتان را دارم تبریک می گویم و از خداوند متعال پیروزی و سربلندی اسلام را خواستارم.

آیت الله مهدوی کنی

رئیس مجلس خبرگان رهبری

جناب حجت‌الاسلام آقای دکتر حسن روحانی (دام توفیقه)سلام علیکم و رحمة‌الله

ضمن احترام و تکریم نسبت به تمام نامزدهای محترم انتخابات ریاست جمهوری، انتخاب شما را در این عرصه خطیر تبریک گفته و توجه شما را به نکات ذیل جلب می‌کنم. ( متن کامل پیام)

آیت الله جوادی آملی

استاد حوزه علمیه و از مراجع تقلید

انتظار می‌رود رئیس جمهور منتخب این ملت بزرگ برای وفا به عهد از تمام ظرفیت‌ها استفاده کرده و از هیچ کوششی دریغ نکند و با بهره ‌برداری از رهنمود رهبر محترم و مراجع عظام تقلید و اساتید و متخصّصان فنون، جهت استقلال نظام اسلامی و صیانت شئون داخلی و خارجیِ کشور سعی بلیغ فرماید. ( متن کامل پیام)

حسن غفوری فرد

دبیرکل جامعه اسلامی ورزشکاران

به جناب حجت الاسلام و المسلمین دکتر حسن روحانی منتخب محبوب و دوست داشتنی مردم غیور ایران اسلامی که انشاءالله سفیر آرامش، تعهد، ایمان، اخلاق ،پیشرفت و عدالت برای کشور خواهند بود و احیای فرهنگ و تمدن بزرگ اسلامی در راس برنامه های ایشان خواهد بود تبریک عرض می نماید و برای بقیه کاندیداها که یک رقابت اخلاقی و اسلامی را به نمایش گذاشتند آرزوی توفیق و موفقیت دارم. ( متن کامل پیام)

عبدالرضا رحمانی فضلی

رئیس کل دیوان محاسبات کشور

اعتماد ملت شریف ایران به حضرتعالی و موفقیت آن جناب در یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری را صمیمانه تبریک و تهنیت عرض می‌کنم. رجاء واثق دارم که در ظل توجهات حضرت ولی عصر (عج) کما فی‌السابق منشأ خیر و برکات برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران باشید.

سید عزت الله ضرغامی

رئیس سازمان صدا و سیما

جناب حجت الاسلام و المسلمین دکتر حسن روحانی. اینک ضمن تبریک به جنابعالی به عنوان شخصیتی برخوردار از سوابق روشن و افتخارآمیز انقلابی و اسلامی و نیز به عنوان نامزد منتخب ملت که عهده‌دار مسؤولیت سنگین ریاست جمهوری دوره یازدهم شده‌اید، آمادگی رسانه ملی را جهت همکاری با رییس جمهور منتخب ملت و کمک به دولت جدید در تحقق مطالبات مردم به ویژه در حوزه اقتصادی و رفاه آنان، اعلام می‌داریم.

محمدرضا رحیمی

معاون اول رئیس جمهور

انتخاب شایسته جنابعالی را به عنوان رییس‌جمهور کشورمان تبریک و تهنیت می‌گویم. بی‌شک این انتخابات پرشور موجب آبروی مضاعف ایران و مردم‌سالاری دینی در چشم مردم منطقه و جهان خواهد شد و از این نظر به عنوان گامی به جلو در تمرین مردم‌سالاری و نقطه عطفی در انتشار افکار حیات بخش اسلام محسوب می‌شود. توفیق هرچه بیشتر جنابعالی در اعتلای میهن اسلامی و پاسداری از آرمان‌های امام خمینی(ره) و نظریات گرانقدر رهبر معظم انقلاب اسلامی را از خداوند بزرگ مسألت می‌نمایم.

احمد توکلی

نماینده مجلس شورای اسلامی

من امیدوارم که دولت جدید دولتی مقتدر، دانا و کاردان باشد و همه نیروها را در پی داشته باشد. با تصویری که از آینده دولت در ذهن من است همه گروه‌ها، احزاب و نهادها از دولت حمایت می‌کنند که این حمایت از سوی قوه قضائیه تبلور بیشتری خواهد داشت.

علی مطهری

نماینده مردم تهران

این پیروزی را به مردم رشید ایران، رهبر گرانقدر و جناب حجت الاسلام آقای دکتر حسن روحانی تبریک عرض می کنم. امیدوارم ایشان در دولت خود از رقبای خود در این انتخابات استفاده نمایند و کابینه دولت یازدهم مرکب از اصول گرایان معتدل و اصلاح طلبان معتدل و مظهر اعتدال و تدبیر باشد. ( متن کامل پیام)

محمد شریعتمداری

وزیر اسبق بازرگانی

حضرت حجت الاسلام و المسلمین جناب آقای دکتر روحانی

بنام یک ایرانی مسلمان وظیفه خود میدانم از تلاش های متراکم و کوشش های توان فرسائی که برای استقرار گفتمان اعتدال و  بازگرداندن تدبیر و فخامت به عرصه اجرایی کشور و امید در دل ملت غیور و صبور و نجیب و بزرگوار ایران اسلامی به عمل آوردید.

محسن مهرعلیزاده

رئیس اسبق سازمان تربیت بدنی

درود و سلام و تهنیت خود را نثار ملت عزیز ایران کرده و ضمن تشکر و قدر دانی از زحمات بی شائبه برادران عزیزم حضرت آیت الله هاشمی رفسنجانی و جناب حجت الاسلام و المسلمین آقای سید محمد خاتمی و ایثار و فداکاری جناب آقای دکتر عارف و با تبریک به رئیس جمهوری منتخب ، جناب حجت الاسلام  و المسلمین آقای دکتر حسن روحانی و آرزوی توفیق ایشان در خدمت به کشور و ملت ، امیدوارم با استعانت از درگاه ایزد منان و بکارگیری  توصیه های مقام معظم رهبری و هموار نمودن مسیر توسعه عقلانیت و خردورزی و تقویت اصل اعتدل و میانه روی بتوانند با ایجاد وحدت و یکدلی در میان همه اقشار و استفاده از همه ظرفیت های موجود کشور، ایران و ایرانی را به قله عزت و اقتدار و رفاه و آسایش و مودت رسانده و شیرینی این حماسه سیاسی را با ایجاد زمینه های خلق حماسه اقتصادی ، بر کام ملت  بزرگ ایران مستدام نمایند.

منوچهر متکی

وزیر سابق امور خارجه

اعتماد قاطبه ملت عزیز ایران در سپردن مسئولیت مهم ریاست امور اجرایی کشور به جنابعالی را صمیمانه تبریک گفته، از خداوند بزرگ توفیق آن شخصیت خدوم و فرهیخته را در مسیر تحقق آرمان های امام راحل و مطالبات مردم و رهبری آرزو می نمایم.

محمد مهدی زاهدی

وزیر سابق علوم تحقیقات و فناوری

اینجانب پیروزی افتخارآمیز ملت بزرگ ایران در آفرینش حماسه سترگ و غرورانگیز سیاسی انتخابات یازدهم ریاست جمهوری و توفیق جناب عالی را در کسب اعتماد ملت عزت آفرین میهن اسلامی‌مان تبریک عرض می‌نمایم، با شناختی که از توانمندی‌ها و شخصیت حضرتعالی وجود دارد امید آن است این امانت بزرگ الهی را که ملت عظیم‌الشان به شما سپرده به شایستگی به سر منزل مقصود که همان رضای پروردگار و خلق اوست برسانید.

مصطفی پورمحمدی

رئیس سازمان بازرسی کل کشور

جناب حجت‌الاسلام والمسلمین آقای دکتر حسن روحانی

اینجانب، این پیروزی را صمیمانه به جناب‌عالی تبریک می‌گویم و از لطف خداوند سبحان و عنایات خاص حضرت ولی‌عصر (عج) امید می‌برم که چهار سال پیش‌رو برای شما و همکارانتان، قرین تدبیر و برای ملّت آرمان‌خواه و صبور ایران، نویدبخش امید باشد.

صادق واعظ زاده

رئیس مرکز الگوی ایرانی اسلامی پیشرفت

حضرت حجت الاسلام والمسلمین جناب آقای دکتر حسن روحانی

رییس‌جمهور منتخب ایران اسلامی

این موفقیت را به رهبر فرزانه انقلاب اسلامی و حضرت‌عالی به عنوان منتخب مردم ایران صمیمانه تبریک می‌گوید و رجاء واثق دارد تجارب ارزشمند و تدابیر متقن جنابعالی در حل مشکلات مردم و پیشرفت کشور تأثیر ماندگار برجای گذارد.




احزاب، تشکل‌ها، نهاد‌ها و سازمان‌ها

پیام

جمعیت ایثارگران و رهپویان

بی تردید آقای روحانی رییس جمهور همه مردم ایران است و ضروریست به مطالبات همه مردم توجه نمایند که در آرای مردم به ایشان و تک تک نامزدهای انتخابات تبلور داشت. آرای مردم را رای به اصولگرایی، اصلاح‌طلبی، ولایت‌مداری، اعتدال، شایسته‌سالاری، قانون‌گرایی، مردم‌سالاری دینی، امنیت، تامین زندگی شرافتمندانه برای مردم می‌دانیم. ما بر این باوریم مردم خواهان کارآمدی بیش از پیش حکومت دینی زیر سایه ولایت فقیه، اعتدال و آرامش، خدمت صادقانه و پیشرفت همه‌جانبه‌ ایران اسلامی هستند. رییس جمهور منتخب از امروز تلاش نماید با به کارگیری مشاورینی دلسوز به مشکلات واقعی و حقیقی مردم متمرکز شود تا دولت آینده به کار‌گاهی بزرگ برای حل مشکلات مردمی مبدل شود.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تبریک این پیروزی بزرگ و تاریخ ساز به رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت امام خامنه ای عزیز(مدظله العالی)، ملت شریف ایران و رئیس جمهور محترم و منتخب مردم جناب حجت الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی، آمادگی همه جانبه خود را برای تعامل و همکاری با دولت آینده در چارچوب مأموریت‌ها و وظایف قانونی محوله اعلام می‌دارد. ( متن کامل پیام)

جامعه مدرسین حوزه علمیه قم

با تبریک به رئیس‌جمهور منتخب جناب حجت‌الاسلام والمسلمین آقای دکتر حسن روحانی، عضو محترم مجلس خبرگان رهبری و جامعه روحانیت مبارز تهران، انتظار می‌رود با استفاده از نیروهای ارزشی، ولائی و متدین، متخصص و کار آمد تمام تلاش خود را برای حفظ ارزشهای دینی و نشر معارف اهل‌البیت(علیهم السلام)، آبادانی کشور و رفع مشکلات اقتصادی انجام داده و توجه ویژه‌ای در جهت احقاق حقوق ملت شریف ایران در عرصه‌های جهانی بویژه در دستیابی به انرژی صلح‌آمیز هسته‌ای مصروف سازد و قانون‌مداری را سرلوحه کار خویش قرار دهد.» ( متن کامل پیام)

حزب موتلفه اسلامی

حزب موتلفه اسلامی با اعلام حمایت و همکاری با دولت یازدهم از جناب آقای روحانی می‌خواهد قوانین لازم الاجرای باقی مانده بر زمین در حوزه اقتصاد،سیاست،فرهنگ و مسائل اجتماعی را از باب پایبندی به قانون اجرا کند.همچنین از وی می‌خواهیم در تعامل با قوا ، فصلی نو از همدلی را با مسئولان آغاز کند.

نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران

نیروی انتظامی انتخاب حضرت حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی به ریاست جمهوری اسلامی ایران را به مقام معظم رهبری، ایشان و تمامی ملت ایران تبریک و تهنیت عرض کرده و اعلام می‌دارد؛ حافظان فداکار نظم و امنیت و آرامش با رییس‌جمهور محترم و دولت منتخب در چارچوب وظایف قانونی خود کمال همکاری را خواهند داشت. ( متن کامل پیام)

ارتش جمهوری اسلامی ایران

با تبریک این حماسه عظیم به حضور مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه‌ای عزیز و ملت قهرمان ایران و رئیس‌جمهور منتخب جناب حجت‌الاسلام والمسلمین آقای دکتر حسن روحانی از درگاه حضرت باریتعالی توفیقات روزافزون ایشان را در خدمت به مردم و پاسداری از ارزش‌های انقلاب و دفاع مقدس و نگاهبانی از میراث معمار کبیر انقلاب یعنی نظام مقدس جمهوری اسلامی و ولای

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا