خرید تور تابستان ایران بوم گردی

واکنش شهرداری تهران به ادعای پاک کردن نام شهدا از کوچه‌ها

غلامحسین محمدی، رئیس مرکز ارتباطات شهرداری تهران با انتشار نامه مسئولان بنیاد شهید، به انتشار یک کلیپ در فضای مجازی درباره برچسب‌گذاری عنوان “شهید” بر تابلوی نام کوچه‌ها واکنش نشان داد.

به گزارش سیتنا، در پی انتشار فیلمی در فضای مجازی در مورد برچسب‌گذاری عنوان شهید بر تابلوی نام کوچه‌ها، غلامحسین محمدی رئیس مرکز ارتباطات شهرداری تهران در حساب توییتری خود نوشت: «از چند روز پیش در فضای مجازی کلیپی با هشتگ «نشان ابدی» دست به دست می‌شد که فردی (ان‌شاءالله با نیت خیر) در منطقه ۱۲ تهران اقدام به برچسب‌گذاری عنوان مقدس شهید بر تابلوی نام کوچه‌ها می‌کرد و این گونه در ماه خون و قیام وظیفه مسئولان خاطی را رأسا انجام می‌داد.

واقعیت این است که عکس شهدا را می‌بینیم، اما عکس شهدا عمل می‌کنیم. چه کسانی از این پروژه که متأسفانه مدتی است آغاز شده، سود می‌برند؟

طبق استعلام رسمی و محلی، این اسامی اصولا نام شهدا نیستند و جهت استحضار شهروندان، با تأکید شهردار تهران از تاریخ ۲۰ مردادماه به مناطق شهرداری دستور بررسی کلیه معابر شهر تهران و رفع و اصلاح اشکالات احتمالی در حک نام شهدای عزیز صادر شده و تاکنون حتی کمترین مغایرت‌ها رصد و اصلاح شده است.

ملت ایران مدیون خون پاک شهیدان است و این کمترین خدمت ما است.»

محمدی در ادامه توییت خود نامه رئیس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران منطقه ۱۲ را که خطاب به مهندس حاتمی شهردار ناحیه ۳ منطقه ۱۲ مبنی بر اینکه شهدایی که اسم‌شان در کلیپ منتشر شده، در سیستم بنیاد شهید نیستند، منتشر شد.

گفتنی است؛ مدتی است کلیپی در فضای مجازی منتشر است، تحت عنوان اینکه در ناحیه ۳ منطقه ۱۲ دو کوچه به نام شهید نمازی و معزی وجود دارد، اما کلمه شهید از تابلوی کوچه‌ها حذف شده است و فردی با نصب عنوان شهید روی تابلوی کوچه‌ها با استفاده از برچسب، کلمه شهید را به تابلوها اضافه می‌کند.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا