خرید تور تابستان ایران بوم گردی

واکنش مارک ویلموتس به شرایط امنیتی در هنگ‌کنگ

«مارک ویلموتس»، سرمربی تیم ملی در پاسخ به این پرسش که شرایط امنیتی هنگ کنگ را چگونه ارزیابی می کند و آیا مشکلی از این بابت وجود داشته یا نه؟ گفت: ما این‌جا چیز خاصی ندیدم. به هنگ کنگ آمدیم که فوتبال خوبی بازی کنیم‌ و سه امتیاز را بگیریم. موضوعی که به فوتبال ربطی ندارد به ما ارتباطی ندارد.

به گزارش وبسایت فدراسیون فوتبال، مارک ویلموتس، سرمربی تیم ملی در نشست خبری پیش از بازی مقابل هنگ کنگ اظهار کرد: ما به این دلیل زودتر به هنگ کنگ آمدیم که با جو و شرایط آب و هوایی آشنا شویم و این اتفاق هم رخ داد. شرایط آماده‌سازی در تهران و هنگ کنگ خیلی خوب بود.

او درباره روند تیم ملی ایران پس از حضورش به عنوان سرمربی گفت: در ابتدا سعی کردم بنا را بر قابلیت‌های بازیکنان تیم بگذارم. ما سعی می‌کنیم حفظ توپ کنیم و فرصت گلزنی به دست بیاوریم. بازی سوریه و کره جنوبی در این مسیر خیلی کمک کرد تا با بهره بردن از این روش حفظ توپ کنیم و موقعیت گل بسازیم.

سرمربی تیم ملی در پاسخ به این پرسش که شرایط امنیتی هنگ کنگ را چگونه ارزیابی می کند و آیا مشکلی از این بابت وجود داشته یا نه؟ گفت: ما این‌جا چیز خاصی ندیدم. به هنگ کنگ آمدیم که فوتبال خوبی بازی کنیم‌ و سه امتیاز را بگیریم. موضوعی که به فوتبال ربطی ندارد به ما ارتباطی ندارد.

ویلموتس در پاسخ به پرسش خبرنگاری که گفته بود داور بازی فردا در یکی از مسابقات لیگ ژاپن دچار اشتباه فاحشی شده عنوان کرد: صادقانه بگویم که هم روزنامه‌نگاران هم داوران و هم مربیان می‌توانند دچار اشتباه شوند.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا