خرید تور تابستان ایران بوم گردی

مارک ویلموتس: سیستم تیم ملی را بهبود بخشیدیم

«مارک ویلموتس»، سرمربی تیم ملی فوتبال ایران پس از پیروزی مقابل هنگ‌کنگ گفت: موضوع مهم سیستم تیم است که آن را بهبود بخشیدیم و در امور تهاجمی بهتر شدیم و سعی می‌کنیم همچنان در امور تدافعی موثرتر عمل کنیم.

به گزارش ایرنا «مارک ویلموتس» پس از برتری 2 بر صفر تیمش برابر هنگ‌کنگ در نشست خبری پس از این مسابقه، با اشاره به عملکرد شاگردانش گفت: سه امتیاز این مسابقه مهم را کسب کردیم و  2 گل هم به ثمر رساندیم که این اتفاق خوبی است.

وی با اشاره به دفاع تیم هنگ‌کنگ افزود: در این مسابقه، با یک دیوار روبرو بودیم که از گل زدن ما جلوگیری می‌کرد؛ ۱۰ موقعیت گل داشتیم اما تنها ۲ گل زدیم؛ به هر حال ما در آغاز روند آماده‌سازی خود هستیم و هر روز بهتر از قبل می‌شویم.

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در مورد جو ورزشگاه هنگ‌کنگ اضافه کرد: با هیچ مشکلی در ورزشگاه روبرو نبودیم؛ ما آمده بودیم فوتبال بازی کنیم پس درباره موضوعات خارج از فوتبال حرفی نداریم.

ویلموتس در پاسخ به این پرسش که تیمش جزء بهترین‌های آسیا است و اینکه چه برنامه‌ای برای آینده تیم ملی دارد، اضافه کرد: وظیفه ما این است که سیستم تیم ملی را بهبود ببخشیم؛ بخشی از کار برعهده باشگاه‌ها است و در واقع اموری است که آنها پیش می‌برند؛ در بحث تیم ملی، موضوع مهم سیستم است که بهبود بخشیدیم و در امور تهاجمی بهتر شدیم؛ علاوه بر این سعی می‌کنیم همچنان کارآمدی موثری هم در دفاع داشته باشیم.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا