خرید تور تابستان ایران بوم گردی

حمایت پدر آنجلینا جولی از ترامپ، حمله به رابرت دنیرو

پدر آنجلینا جولی با انتشار یک فایل ویدئویی بار دیگر بر حمایت خود از دونالد ترامپ تاکید کرد و باز هم به رابرت دنیرو حمله کرد.

به گزارش خبرآنلاین، جان وویت با انتشار ویدئویی از مردم خواست به حمایت از کلینتون پایان دهند و به جمع هواداران دونالد ترامپ ملحق شوند.

او در این ویدئوی سه دقیقه‌ای به کلینتون و ارتباطش با سرمایه‌دارانی حمله کرد که از موفقیت‌شان به عنوان سلاح بهره می‌برند.

وویت همچنین در این ویدئو دوباره رابرت دنیرو را هدف قرار داد و به رای‌دهندگان یادآوری کرد که این بازیگر خودش از مزایای سرمایه‌دار بودن بهره‌ می‌برد. او گفت:‌ «رابرت دنیرو میلیونری است که ایده‌های متفاوت را تحمل نمی‌کند.»‌

او سپس به موضوع مهاجرت اشاره کرد و بار دیگر از کلینتون برای حمایت از کارهای اوباما درباره این موضوع انتقاد کرد:‌ «هزاران مهاجر و آواره به کشور ما سرازیر می‌شوند و کسی نمی‌تواند در این میان خوب را از بد جدا کند. این رویداد اقتصاد ما را نابود می‌کند که در حال حاضر پس از سال‌های ریاست‌جمهوری اوباما در ضعیف‌ترین حالت خود قرار دارد. و هیلاری کلینتون با افتخار می‌خواهد مسیر اوباما را ادامه دهد.»

در نیمه دوم ویدئو وویت به موضوع حمله به کنسولگری آمریکا در بنغازی در دوران وزارت کلینتون اشاره کرد و گفت:‌ «‌دستان هیلاری به خون قربانیان بنغازی آلوده است.»

او در ادامه هشدار داد که با رییس جمهور شدن هیلاری حق استفاده از سلاح در آمریکا از شهروندان این کشور گرفته می‌شود و تمام صداهای محافظه‌کار در تلویزیون و رادیو خاموش می‌شوند. این بازیگر در انتهای سخنان خود گفت:‌ «باشد که خداوند از حقیقت محافظت کند و باشد که دونالد ترامپ در انتخابات پیروز شود، او آمریکا را نجات خواهد داد و بی‌شک عظمت را به آمریکا بازمی‌گرداند.»

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا