خرید تور تابستان ایران بوم گردی

توضیح سعید مرتضوی درباره‌ی آزادی‌اش

سعید مرتضوی، دادستان سابق تهران که پس از گذراندن دو سوم محکومیتش از زندان آزاد شد در واکنش به این مساله به خبرنگار انصاف نیوز گفت: اینجا مساله‌ی قانون مطرح است.

او در توضیح ماده‌ی قانونی که به موجب آن آزاد شده است به انصاف نیوز گفت: اینجا مساله‌ی قانون مطرح است؛ ماده 58 قانون می‌گوید یک سوم محکومیت را که فرد بگذراند می‌توان به او آزادی مشروط داد که ما دو سوم حکم را هم گذرانده بودیم.

 انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. ببینید چه کسی از قانون حرف می زند “جناب آقای سعید مرتضوی که ره صد ساله را یک شبه در قوه قضاییه طی کرده !!!!واقعا یک نابغه ای است برای خودش البته در ……
    امام صادق (ع):قاضیان چهار گروه هستند : سه گروه در آتش و یک گروه در بهشت. مردى که دانسته حکم ناحقّ صادر کند ، این قاضى در آتش است . مردى که ندانسته (و بى ‏اطلاع از احکام و قوانین) حکم ناحقّ دهد ، این نیز در آتش است . مردى که ندانسته حکم درست و حقّ صادر کند ، این هم در آتش است و مردى که دانسته حکم حقّ و درست را صادر کند ، این قاضى در بهشت است .«الکافی : ۷ / ۴۰۷ / ۱ منتخب میزان الحکمة : ۴۷۲»
    او در کدام گروه و یا گروه هاست . خداوند به پدر و مادر روح الامینی و……صبر و آمرزش به رفتگان…

  2. نه این حداقلی از پاداش اعمالت هست….ولی ای بیچاره بدعاقبت نمیدانی ناله های بازماندگان کهریزک چه عاقبتی برایت رقم خواهد زد حتی اگر مانند……سالها با بادیگاردها بسرببری…….

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا