خرید تور تابستان ایران بوم گردی

در دیدار کالدرون و برانکو چه گذشت؟

«گابریل کالدرون»، سرمربی پرسپولیس درباره دیدارش با برانکو ایوانکوویچ، سرمربی سابق این تیم در حاشیه اجلاس مربیان برتر آسیا گفت: مثل همه مربیان دیگر در مورد فوتبال صحبت کردیم. با برانکو هم در این مورد صحبت‌هایی داشتم. من از ایشان درباره فوتبال ایران پرسیدم و او هم از من درباره فوتبال در کشورهای عربی سوال کرد. او مربی خیلی خوبی است و صحبت دوستانه‌ای با هم داشتیم. من نیازی به صحبت درباره داربی با برانکو نداشتم. با توجه به تجربه‌ام داربی را می‌شناسم. داربی در همه کشورها مثل هم است.

او در پاسخ به این پرسش که آیا با برانکو درباره مسائل مالی هم صحبت کرده است یا خیر، گفت: نه. ما فقط درباره فوتبال صحبت کردیم.

به گزارش ایسنا، گابریل کالدرون سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس اظهار کرد: ما چند بازیکن در تیم ملی داریم که دو نفر از آن‌ها برگشتند. امروز هم کمی در تمرینات شرکت می‌کنند. فردا دوباره تمرین می‌کنیم. بقیه بازیکنان فردا برمی‌گردند. شرایط تیم خوب است. یک بازی دوستانه مقابل سایپا کردیم. در مجموع راضی هستم. می‌دانیم که صنعت نفت تیم خوبی است. برای ما هر بازی فینال است و فینال را باید ببریم. بعد از بازی مقابل تراکتور باید این بازی را حتما ببریم.

او درباره خرید بازیکن جدید هم توضیح داد: ما الان نمی‌توانیم بازیکن جدیدی جذب کنیم. با همین بازیکنان باید کار را ادامه بدهیم. من فقط به مهره‌هایی که دارم فکر می‌کنم. جونیور هم در حال آماده شدن است و مقابل سایپا هم خوب بازی کرد.

سرمربی پرسپولیس درباره حواشی اطراف بیرانوند هم بیان کرد: من به تصمیماتی که در کمیته انضباطی گرفته شود احترام می‌گذارم. چه بازیکن من باشد و چه بازیکن تیم دیگر.

کالدرون درباره مطالبات خودش و بازیکنان پرسپولیس هم اظهار کرد: فکر می‌کنم که این مشکلات قبل از داربی حل می‌شوند. امیدوارم که زودتر این اتفاق بیفتد. من تمام سعیم را می‌کنم که تیم پیشرفت کند و به سطح مد نظرم برسد. تا امروز به این سطح نرسیده‌ایم. این وظیفه و کار من است. مشکلات مالی مربوط به باشگاه و رئیس باشگاه است.

او درباره صحبت‌های مطرح شده در مورد احتمال کنار گذاشته شدن فرشاد احمدزاده از پرسپولیس هم توضیح داد: احمدزاده یک آسیب دیدگی در پایش داشت و من به او استراحت دادم. در بازی برابر سایپا ۸۰ دقیقه بازی کرد و در حال بهتر شدن است. مطمئنا اگر مشکلی باشد شما متوجه می‌شوید. چنین مشکلی وجود نداشته است. در حال حاضر همه چیز خوب است.

سرمربی پرسپولیس درباره حضورش در مراسم عزاداری ماه محرم هم بیان کرد: برای من یک امتیاز است که در فرهنگ ایرانی زندگی کنم و آن را بشناسم. من می‌دانم که در این کشور تمدن جهانی شکل گرفت. این شانس من است که در این‌جا باشم و این فرهنگ را بشناسم. هر چیزی که بتوانم از فرهنگ و تمدن ایرانی یاد بگیرم، من را خوشحال می‌کند. در ایران بودن برای من یک امتیاز است و من می‌خواهم از این فرصت استفاده کنم. مخصوصا وقتی هر روز برخورد مردم با خودم را می‌بینم و اینکه چقدر مهمان‌نواز و مهربان هستند.

به گزارش ایسنا، در ابتدای مصاحبه یکی از خبرنگاران به شوخی به کالدرون گفت که ما را چه زمانی به ناهار دعوت می‌کنید؟ کالدرون در پایان مصاحبه به این سوال پاسخ داد و گفت: من خیلی خوشحال می‌شوم که خبرنگاران را دعوت کنم. دوباره خبرنگاران به او گفتند نگران هزینه‌هایش نیستید که کالدرون به شوخی گفت: پیتزا می‌خوریم. خبرنگاران باز هم به او گفتند که منظورشان تبعاتی است که ممکن است این کار برای او به دنبال داشته باشد که سرمربی پرسپولیس پاسخی نداد.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا