خرید تور تابستان ایران بوم گردی

هرگز از شما راضی نخواهند شد جناب اژه‌ای

«عبدالله گنجی» مدیر مسوول اصولگرای روزنامه‌ی «جوان» در یادداشتی تلگرامی با عنوان «هرگز از شما راضی نخواهند شد جناب اژه‌ای» نوشت:

مانند جلسه‌ی جناب محسنی اژه‌ای در دانشگاه شریف یا جلسه‌ی ۱۶ آذر سال ۱۳۹۵ روحانی در دانشگاه یا جلسه‌ی ۱۶ آذر احمدی‌نژاد در دانشگاه امیر کبیر یا جلسه‌ی ۱۶ آذر ۸۳ خاتمی در دانشگاه تهران تقریباً در هیچ یک از کشورهای به اصطلاح آزاد برگزار نمی‌شود.

اینکه مسوولان تراز اول یک کشور داوطلبانه می‌پذیرند پای در میدانی بگذارند که بسیاری از آنچه باید بشنوند عاری از حقیقت و بعضاً تهمت و غیر واقعی است فقط در ایران عرف است و البته باید باشد.

همین ایرانی که علیرغم این، هر روز از ستم غرب و پرستیژ خواهان نقاد داخلی، تازیانه‌های اتهام استبداد را بر بدن خود حس می‌کند.

از بسیجی تا روشنفکر نقاد شده‌اند و بر اساس «شنیدها» لب به سخن می‌گشاید و با عتاب و تشر به میهمان، از محیط کف و سوت می‌گیرند و از میهمان در حال محاکمه‌ی خود لبخند می‌شنوند اما همچنان نظام ما ضد آزادی است و اگر هزاران جلسه‌ی مشابه هم باشد باز هم ضد آزادی است!

می‌دانید چرا؟ چون الگوها و استانداردهای حیات سیاسی – اجتماعی غرب را برسمیت نمی‌شناسد و تا تسلیم نشود ما همچنان محور استبداد داخلی، شرارت و حمایت از تروریسم خارجی هستیم. رضایت از ما به عدم ما بستگی دارد و تمام.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. بله جناب گنجي، و البته فقط شما و همان مسئولين مورد تائيد شما، عاري از حقيقت نيستيد و پريد از آن، و اصولا ميانه اي با تهمت نداريد و صرفا بدنبال واقعيات هستيد. و صد البته اين مسئولاني که خط شان با خط شما تومني صنار توفير دارد و همچنين دانشجويان و ساير مردم، عاري از حقيقت اند و هرچه ميگويند تهي از آن است و بعضا (آيا خجالت کشيده ايد که بگوئيد کلا!!؟) تهمت و غيرواقعي است!! در مورد رئيس مرکز دکترينال امنيت بدون مرز (ببخشيد، نمي دونم عنوان رو درست نوشتم يا نه) نظري نداديد!؟ چون ايشون هم اينجا، اونجا، همه جاست معمولا.

    18
  2. و تازه این مسوولین چه چیزی عنوان می کنند که آقای گنجی داخلی، این گونه منت سرِ مردم می گذارد؟! آن ور آب فیلم می سازد و سیاستها را نقد می کند، این جا فرد هنوز وارد فرودگاه نشده….!!؟
    […]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا