خرید تور تابستان ایران بوم گردی

حضور رییس قوه قضاییه در مناطق سیل زده گلستان

سیدابراهیم رئیسی، رئیس قوه قضاییه گفت: در سیل گلستان شاهد حضور و یکپارچگی نیروهای مردمی، امدادی، دولتی،‌ سپاه، ارتش، بسیج و انتظامی بودیم که نشان داد در سختی ها همه کنار هم هستیم.

به گزارش ایسنا، حجت الاسلام والمسلمین سیدابراهیم رئیسی در جمع مردم روستای میرزاعلی یلقی شهرستان آق قلا اظهار کرد: نوروز امسال کام مردم به خاطر مشکلاتی که در چند استان کشور پیش آمد، تلخ شد.

وی بیان کرد: در زمان های اولیه حادثه سیل که مسئولیت تولیت آستان قدس رضوی را داشتم، گروه های واکنش سریع و امدادگران را اعزام کردیم که همچنان در منطقه حضور دارند.

رئیسی با اشاره به وحدت و یکپارچگی شیعه و سنی در کنار هم در این منطقه، افزود: در کنار تمامی تلخی هایی که سیل ایجاد کرد، این زیبایی را هم به همراه داشت.

وی خاطرنشان کرد:‌ بخشی از مشکلات مردم در مناطق سیل زده حل شده و مسئولان تلاش دارند بخش دیگر مشکلات را نیز کاهش دهند.

رئیسی با اشاره به جبران خسارت‌ها، تصریح کرد: ما نیز موضوع عمران و آبادانی و جبران خسارت ها که دولت وعده کرده، را دنبال خواهیم کرد.

رئیس قوه قضاییه با اشاره به اهمیت آسیب شناسی این سیل، گفت: نزولات آسمانی و برکات الهی برای همه جا آبادانی ایجاد می کند،‌ اگر زمینه های خوبی فراهم شود اینها همه به گشایشی در زندگی مردم تبدیل می شود، اگر زمینه آن آماده نباشد تبدیل به سیل و یک مشکل می شود.

وی بیان کرد: از همان ابتدای حادثه سیل سازمان بازرسی را مامور کردیم که این حادثه را آسیب شناسی کنند. از دولتی‌ها،‌ مردم، فعالان حوزه محیط زیست و دلسوزان و دغدغه مندان به مردم می خواهیم در این موضوع همکاری داشته باشند. دیگر نباید این آسیب‌ها را داشته باشیم، نزولات آسمانی همواره وجود داشته و خواهد داشت و باید از آن برای آباد کردن منطقه استفاده کنیم.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا