خرید تور تابستان ایران بوم گردی

چانه زنی های بی فایده ی صادق خرازی

صادق خرازی در گفتگویی که امروز منتشر شده، مدعی نقش پررنگ خود در رایزنی هایی برای حل مسایل سال 88 با شخصیت های تاثیرگذار شده است، در حالی که با گذشت سه ماه از بازداشت دو عضو هیات موسس حزب ندا و وعده های رایزنی های او برای حل آن تا امروز به هیچ نتیجه ای نرسیده است.
به گزارش انصاف نیوز، بیش از سه ماه پیش جاوید فخریان و محسن بیگلربیگی در حالی بازداشت شدند که اعضای این حزب و به ویژه صادق خرازی، رییس شورای مرکزی آن بارها وعده ی رایزنی برای حل مساله را مطرح کرده است؛ بی نتیجه ماندن تلاش های او، بیش از هر چیز شاید نشان دهنده ی بی تاثیری آن چیزی است که او رایزنی و لابی می خواند.
صادق خرازی که عکس های مشترک خود با بسیاری از مسوولان فعلی و سابق را در فضای مجازی منتشر می کند، بارها از رایزنی خود برای حل مساله ی موسوی و کروبی نیز سخن گفته؛ اما به نظر می رسد این سخنان برای وانمود کردن نقش پررنگ در صحنه ی سیاست باشد در حالی که تاثیر آن به اندازه ی این وعده ها نیست.
وی در مصاحبه با خبرآنلاین گفته است: «در رابطه با وقایع سال های ١٣٨٨ من آن روزها با خیلی از دوستان در تماس بودم. با آقای خاتمی ،با آقای هاشمی رفسنجانی و دکتر روحانی رایزنی داشتیم. برای حل مسایل حتی آقای حاج قاسم سلیمانی و دکتر باقر قالیباف سعی میکردند ماجرا را کنترل کنند تا خدای ناکرده کار از دست نرود. حتی بصورت جدا و یا برخی اوقات آقایان سلیمانی و قالیباف با هم و گاهی جدا با بزرگان برای برون رفت از بحران رایزنی می کردند. روز راهپیمایی ما رفتیم در سطح شهر گشتیم و برگشتیم به شهرداری. نمی شد جمعیت را تخمین زد».
انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا