خرید تور تابستان ایران بوم گردی

نماینده اصلاح طلب: راهی برای 88 پیدا کنیم

عضو فراکسیون امید در مجلس دهم با اشاره به جای خالی افرادی همچون احمد توکلی در مجلس دهم، به حوادث سال 88 اشاره کرد و گفت: باید راهی بیابیم و بعد از اتفاقات تلخ سال 88 بتوانیم نیروهای انقلاب را برگردانیم.

به گزارش خبرآنلاين،‌ الياس حضرتي نماينده مردم تهران در مجلس دهم در نطق ميان دستور خود به موضوعاتي همچون جاي خالي نمايندگاني همچون احمد توكلي در مجلس دهم پرداخت و گفت:جاي افرادي مثل احمد توكلي در اين مجلس خالي است اگر نظام حزبي بود اين افراد ميتوانستند حاضر شوند. بايد در اين مجلس براي اصلاح قانون انتخابات، به صورت جدي اقدامي انجام شود.

او در ادامه تشكرهاي نطقي خود، از  عارف و فراكسيون اميد نيز تشكر كرد و گريزي هم به برخورد با خبرنگارهاي افشا كننده فساد پرداخت و  افزود:  اميدوارم هيچ خبرنگاري به خاطر اخبار تخلف مسئولان مورد بازخواست قرار نگيرد.بايد جرات را به رسانه ها برگردانيم.

حضرتي با اشاره به اقدامات جريان‌هاي افراطي داخلي براي حذف چهره هاي انقلابي، تصريح كرد: در داخل كشور برخي از جريان هاي افراطي بر طبل تفرقه و حذف چهره هاي انقلابي را ميكوبند.  آنان- جريان هاي افراطي- ياران امام و خادمان مردم را مورد حمله قرار ميدهند و با طرح شعار عليه خودي ها، موجب بروز بحران در كشور ميشوند.

منشور برادري امام خميني نكته اي بود كه اين عضو فراكسيون اميد در رابطه با آن گفت: بنده در مورد ضرورت مراجعه به منشور برادري امام خميني سخن ميگويم تا با وفاق ملي توان مقابله با تهديدها را داشته باشيم. امام تأكيد داشتند كه همه بايد خود را در برابر نقد قرار دهيم. همه جريان هاي انقلاب دلسوز انقلاب هستند و هيچ كس حق ندارد به روش حذف مخالفان دست بزند.

وي با اشاره به تلاش برخي براي رنگ عقيدتي دادن به اختلافات سياسي، اظهار كرد: امام بر پرهيز از رنگ عقيدتي دادن به اختلافات سياسي تاكيد كردند.علي رغم اينكه برخي تلاش مي كنند به اختلافات سياسي رنگ عقيدتي بدهند اما روشن است كه اين نيروهاي سياسي در چارچوب نظام مي انديشند.

اين نماينده مجلس دهم در توضيح دلايل مطرح كردن اين بخش از منشور برادري امام خميني در نطقش، تشريح كرد: اين جمله از اين جهت اهميت دارد كه شاهد حذف نيروهاي  زيادي از دايره خدمت به مردم و نظام هستيم، تنها به اين خاطر كه از سوي يك جناح خاص متهم به تجديد نظر در ارزش هاي انقلابي شدند. در حالي كه قالب آنها وفادار به ارزش هاي نظام و انقلاب هستند. و اين اتهامات را ابزار حذف سياسي خود مي دانند.

در اين ميان مطهري كه رياست مجلس را بر عهده داشت مدام با تذكر اتمام وقت،‌ خواهان پايان دادن حضرتي به تذكرش شد و حضرتي با بيان اين جمله كه « بنده ميخواستم از اين منظر و با بيان اين نكات به حوادث 88 اشاره كنم. بايد با هم راهي براي حل اين قضيه پيدا كنيم و بعد از اين اتفاقات تلخ بتوانيم نيروهاي انقلاب را در مسيري كه به نفع اسلام و انقلاب باشد برگردانيم.»

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

یک پیام

  1. توبه توبه توبه .توبه نصوح که هرگز دروغ را بد ندانید که شرافت انسان هارا به هیچ بگیرید هرگز هرگز به برادران مومن …………. وشرافتتان را بایک کرنش در بازار مکاره مکاران حقیر به حراج بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا