خرید تور تابستان ایران بوم گردی

بیانیه دانش آموختگان سيستان و بلوچستان در محکومیت حملات تروریستی

جمعي از دانش آموختگان دبیرستان دانشگاه سيستان و بلوچستان در بیانیه‌ای، حملات تروریستی روز چهارشنبه در تهران را محکوم کردند.

متن این بیانیه که به انصاف نیوز ارسال شده در پی می‌آید:

وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِينَ قُتِلُوا فِي سَبِيلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا ۚ بَلْ أَحْيَاءٌ عِندَ رَبِّهِمْ يُرْزَقُونَ آلِ عمران – 169

حادثه ناگوار تروریستی روز چهارشنبه ۱۷ خرداد در تهران و شهادت جمعی از هموطنان عزیزمان مایه تاثر و تالم ملت ایران شد. اين جنايت تروريستي نشان از کینه ی دیرین دشمنان قسم خورده این آب و خاك به اسلام و ایران دارد دشمناني كه وقتي ضعف‌هاي بنيادين خود را در قیاس با اقتدار جمهوری اسلامی و همدلي وحدت‌بخش مردم ایران مي‌بينند چاره‌اي جز كوبيدن بر طبل اختلافات و به تبع آن به شهادت رساندن فرزندان غيور اين ملت ندارند تا از اين طريق اندكي از عقده‌هاي چندين ساله‌شان را نسبت به نظام اسلامي ايران بگشايند.

هر چند در این اقدام وحشیانه چند تن از نیروهای شجاع و غیرتمند امنیتی، کارمندان خدوم و متعهد و مردم بی گناه به شهادت رسیدند، اما تاریخ نشان داده که ایران مهد دلیرمردان و شیرزنانی است که با شجاعت و ایثار نسبت به هرگونه تهدید علیه دین و کیان و هموطن واکنش نشان داده و در این مسیر گرانبها شهادت را فیض عظیم و رستگاری جاودانه می دانند.

مردم غيور سيستان و بلوچستان در طول چهار دهه استقرار نظام اسلامي ثابت كرده‌اند علي‌رغم تعدد قبايل و فرقه‌هاي مذهبي به ایرانی بودن خود افتخار نموده و زير پرچم مقدس جمهوري اسلامي بدور از هر گونه اختلاف و بصورت مسالمت آمیز زندگی می‌کنند و براي تقويت وحدت و همدلي تلاش كرده و خواهند كرد. ما به عنوان جمعی از هموطنان شما در استان سیستان و بلوچستان که در سالیان اخیر از قربانیان اصلی پدیده شوم ترور و خشونت بوده و بارها و بارها طعم تلخ ترور را چشیده ایم با محکوم نمودن هرگونه اقدام تروریستی در هر گوشه جهان، ضمن قدردانی از تلاش نیروهای نظامی و امنیتی در به هلاکت رساندن فوری این خودباختگان و از خدا بی خبران، مقام والای شهدای این حادثه را ارج می‌نهیم و در این ماه پر فیض و برکت برایشان علو درجات را از درگاه ایزد منان مسئلت داشته، برای بازماندگان این عزیزان صبر و برای مجروحین این حادثه ی دلخراش ، شفای عاجل از خداوند خواستاریم.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا