خرید تور تابستان ایران بوم گردی

آیت الله شبیری: امنیت کامل ایران جای شکر دارد

آیت الله سید موسی شبیری زنجانی از مراجع تقلید گفت: درشرایطی که بسیاری از کشورهای منطقه از مشکل ناامنی رنج می برند، امروز جمهوری اسلامی ایران در امنیت کامل قرار دارد و این جای شکرگزاری و تقدیر دارد.

به گزارش ایرنا، وی چهارشنبه شب در دیدار با سردار حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی خاطرنشان کرد: تلاش برای برقراری امنیت از بزرگترین عبادات است و نیروی انتظامی در این زمینه نقش بسیار مهمی را بردوش دارد.

وی ادامه داد: امنیت و سلامت دو نعمت بسیار بزرگ الهی نسبت به انسان ها و مورد نیاز همه جوامع هستند و تامین امنیت همیشه رضایتمندی مردم را به دنبال دارد.
آیت الله شبیری زنجانی خاطرنشان کرد: با وجودی که تامین امنیت کار دشواری می باشد ولی امنیت فعلی نظام جمهوری اسلامی شایسته تقدیر است.

وی با اشاره به ضرورت رعایت مسائل اخلاقی و فرهنگی نیز گفت: برای تکمیل امنیت جامعه باید مباحث اخلاقی نیز مورد توجه قرار گیرد و نباید در سطح جامعه شاهد کمرنگ شدن وضعیت حجاب و عفاف باشیم.

سردار حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی نیز در این دیدار گفت: حفظ امنیت کشور یکی از رسالت های نیروی انتظامی است که در این زمینه نیروی انتظامی به خوبی عمل کرده است.

وی ادامه داد: ناجا در زمینه توسعه امنیت در شهرها، روستاها، جاده ها و… توانسته است دستاوردهای مطلوبی را کسب کند.

سردار حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی عصر چهارشنبه با سفر به شهر مقدس قم با حضرات آیات جوادی آملی ، مکارم شیرازی، نوری همدانی، صافی گلپایگانی، جعفر سبحانی و علوی گرگانی دیدار کرد.

افتتاح ساختمان جدید صدور گذرنامه در قم نیز از دیگر برنامه های سفر اشتری به این استان بود.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا