خرید تور تابستان ایران بوم گردی

روحانی: برجام یک افتخار حقوقی و تاریخی برای ایران است

رییس جمهور روز سه شنبه در اجتماع بزرگ مردم استان سمنان، اقتصاد مقاومتی را مبنای برنامه های سال 95 دولت تدبیر و امید دانست و تاکید کرد که باید دست به دست یکدیگر، اقتصاد مقاومتی را عملیاتی کنیم.

به گزارش پاد، حجت الاسلام و المسلمین دکتر حسن روحانی ، با تاکید بر اینکه «زنجیرهای تحریم را گسسته ایم»، به شرایط آغاز بکار دولت یازدهم اشاره کرد و اظهارداشت: همزمان با آغاز فعالیت دولت یازدهم، اسلام هراسی ، ایران هراسی و تحریمها در نقطه اوج بود و تورم ، رکود ، بیکاری و عدم آرامش در بازار، زندگی مردم و آینده کشور و اقتصاد را در ذهن مردم با تردیدهای فراوان مواجه کرده بود.

رییس جمهور، با بیان اینکه «امروز مسیر و راه برای حرکت ایران اسلامی باز شده است»، افزود: همه باید برادرانه ، منسجم و در کنار هم برای ساختن ایرانی آباد تلاش کنیم و دولت منتخب شما با هدایت های مقام معظم رهبری و کمک شما مردم، در تمام میدان ها چیزی را کم نخواهد گذاشت و از این موضوع اطمینان داشته باشید.

دکتر روحانی تصریح کرد: رقابت ، حزب و جناح در دوران انتخابات اشکال ندارد چرا که دوران انتخابات دوران شعار و رقابت است اما اکنون رقابت ها را باید کنار گذاشت، امروز زمان اجرای برجام و استفاده از فرصت ها است.

رییس جمهور برجام را ثمره تلاش ملت بزرگ ایران و هدایت های رهبری دانست و گفت: به آنان که می گویند برجام برای ما چکار کرده است؟ باید گفت برجام افتخاری سیاسی و حقوقی برای تاریخ ایران ثبت کرده است.

دکتر روحانی اظهارداشت: برخی می خواهند القا کنند که ایرانی ها در این مذاکرات پیروز نیستند و آمریکایی ها پیروز هستند، کجا رفت غیرت و تعصب دینی، چرا نمی خواهید در برابر عظمت ملت ایران که یک موفقیت بزرگ تاریخی بدست آورده است، سرفرود بیاورید.

رییس جمهور تاکید کرد: بازسازی و نوسازی بعد از یک ویرانی، زمان می برد. فقط سه ماه از اجرای برجام گذشته اما برخی فکر می کنند 30 سال گذشته است. در این سه ماه ببینید چه گشایش های فراوانی ایجاد شده است؟

دکتر روحانی با تاکید بر اینکه «رسانه های ما اخلاق را مدنظر قرار دهند»، گفت:  آشوب و هرج و مرج رسانه ای را ملت ایران نمی پسندد و هجمه های غیراخلاقی برخی رسانه ها در شان ملت بزرگ ایران نیست.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا