خرید تور تابستان ایران بوم گردی

امام زمان آقای پناهیان!

حجت الاسلام مجتبی لطفی از شاگردان آیت الله منتظری در یادداشتی تلگرامی با عنوان «امام زمان آقای پناهیان!» نوشت:

علیرضا پناهیان، رئیس حوزه علمیه دارالحکمه گفت: “ان‌شاءالله زمان چیرگی حق بر باطل هم خواهد رسید و خواهیم دید که حرف مفت زدن، امکان ندارد. در روایات داریم که با اینکه در حکومت امام زمان (عج) آزادی بیان وجود دارد، امّا کسی که حرف باطل بزند، اعدام می‌شود. مردم هم نمی‌گویند آزادی بیان نیست، بلکه به این حد از فهم رسیده‌اند و می‌دانند که از روی غرض‌ورزی حرف زده است”.

با چنین ادبیات از سوی گوینده‌ای که به صدور خشونت علیه کسانی که مخالف خود می‌داند، اگر به سوی شناخت امام زمان برویم، همان شبهه مساوی بودن دین با خشونت را ترویج و ثابت می‌شود.

آقای پناهیان با استناد به کدامین روایتی که سندش را ذکر نکرده تصویری خشن از امام زمان بدست نسل امروز می‌دهد؟

گذشته از سند، درایه الحدیث و تفسیر روایت، از جمله ملزومات درک تبیین حدیث است که زانوی تلمذ زدن نزد اساتید حقیقی و نه مجازی را می‌طلبد که چنته‌ی صاحب سخنان نقل شده در صدر این مقال از آن خالی است.

در همین راستا روایاتی دیگر را در توصیف امام عصر (عج) باید مورد مداقه قرار داد از جمله کلینی به سندش در کافی ج۱ ص ۵۲۸ از لوحی که نزد فاطمه زهرا (س) نقل می‌کند که مهدی موعود اخلاق پیامبرانی چون موسی، عیسی و ایوب را داراست. وانگهی او مشرع و مبدع نیست و احیا کننده‌ی شریعت رحمانی محمد (ص) است، با این اوصاف کدامیک از پیامبران سلف و بویژه محمد (ص) با شمشیر به صرف باطل بودن عقیده و کلامی، صاحب آن عقیده را گردن زدند؟!

نه! جناب پناهیان!

امام زمان ما با امام زمان شما – که خود متهم کرده و خود حکم صادر می‌کنید – از زمین تا آسمان متفاوت است.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. گر ایمان است این ایمان وگر کفر است بر عکسش
    شریحا ! خارجی خوانم که رنگین خون تر از من ها

    3
    1
  2. حال و با این سخنان علیرضا پناهیان، معنی روایاتی که برخی زعمای دین را بزرگترین مخالفان قائم معرفی می کند که می گویند نه، چنین شخصی (قائم) با امام زمانی که ما فکر می کنیم، همخوانی ندارد، معلوم میشود

    3
    1
  3. ولی میدانیم ومیدانیدامام عصر ص.ابتدائا سراغ چه اشخاصی خواهند رفت وچه چیز را مطالبه خواهندکرد…

    6
    1
  4. اين آقا رئيس حوزه علميه است!!!؟ واي بر طلبه هايش و واي بر مردمي که پذيراي طلبه هاي اين حوزه شوند و واي بر ديني و فقهي که در اين حوزه تلمذ خواهد شد. واي بر ما و واي بر دين ما.

    1
    2
  5. چرا بیجهت گیر میدهید ، امام زمان آقای پناهیان چنین امامی است ، مگر خودش با چنین افکاری رئیس حوزه نشده است !

    1
    1

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا